Wpis z mikrobloga

Mirki #programowanie #wroclaw parę dni temu wrzuciłem tu ogłoszenie z anixe o #praca, ponieważ mój zespół bardzo potrzebuje programistów #csharp #linux

Zostałem przez was zrównany z podłogą za brak widełek, udało mi się przekonać kogo trzeba i już mam:

- junior (do 2 lat doświadczenia): od 3 do 5.5k netto
- regular (do 5 lat doświadczenia): do 7.5k
- senior: sky is the limit

Jeśli więc ktoś z was rozważa zmianę pracy na taką, w którą można się zaangażować, to zapraszam do kontaktu. Programistycznie jest ekstremalnie ciekawie, chociaż znajomym pochwalić się będzie trudno smutnazaba.jpg. Ale tutaj znajdą się nowi, którzy mleczne ząbki zjadali na ośmiobitowcach, a angielskiego uczyli się z książek Petzolda ( ͡º ͜ʖ͡º)

http://anixe.pl/careers/
http://www.pracuj.pl/praca/product-owner-wroclaw,oferta,4274923
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sasik520: Nie trzeba przepisywać na c++, kiedy jest unsafe i można mieć zalety obu "światów". :) Ale nie wiem nic o Waszej aplikacji, więc nie będę tutaj gdybał. W każdym razie - powodzenia. :)
  • Odpowiedz
@Mithras: ja osobiście bardzo liczyłem na mono-llvm. Niestety okazało się, że jest wręcz minimalnie wolniejsze od zwykłego mono (czas działania wynosił po kilkanaście minut, dla pewności restartowałem maszynę, żeby nic się nie przycache'owało).
  • Odpowiedz
przetwarzamy spore ilości danych liczone w setkach gigabajtów. Stoi więc za tym mnóstwo alokacji, wywołań funkcji, a w dodatku trochę liczenia. Być może przesadziłem, a być może nie doszacowałem, trudno powiedzieć - nigdy nie sprawdzałem.


@sasik520: Lepiej przepiszcie na CUDA niż na C++, zamiast 2 razy szybciej może być 100 razy szybciej :) Są do tego wrappery dotnetowe.
  • Odpowiedz
@Myrten: myślałem o tym, ale chyba za mało obliczeń, a za wiele operacji dyskowych. Marzy mi się czas na takie próby, dlatego właśnie próbuję pomóc znaleźć programistów do zespołu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@sasik520: Przetwarzacie ponad 100MB/s? To akurat przy założeniu "liniowości" dla takich obliczeń, bo wówczas faktycznie pomysł Myrtena mógłby nie wypalić. Ewentualnie dane w jakąś macierz dyskową wpakować (SSD <3), żeby zminimalizować wpływ powolności IO i wówczas wykorzystać wszystkie rdzenie GPU. <3
  • Odpowiedz