Wpis z mikrobloga

Ja to mam jednak powodzenie u loszek. Chyba muszę być przystojny. Dzisiaj po raz pierwszy od dawna wyszedłem z domu. Pojechałem zalać auto, a tam loszka ekspedientka na stacji próbuje zagadać i proponuje kawkę - ja mówię, że "chętnie, ale już piłem" nawet się zapytała czy chcę płyn do spryskiwaczy, ja mówię, że "dzięki za troskę, ale nie". Co te #rozowepaski nie wymyślą by zagadać. Była jakaś 3/10 więc zignorowałem jej zaloty. Poszedłem do Rossmana a tam loszka na kasie się pyta czy spakować mi zakupy, powiedziałem, że ok i mi je spakowała do reklamówki:-) Była jakieś 2/10 więc szybko wyszedłem, no co? Nie mam obowiązku odpowiadać na podrywanie, a zakupy spakowane:-) Hehe trzeba wykorzystać swój urok osobisty xD W Auchan to samo, loszka proponuje mi założenie jakiejś karty Auchan. Hehe każdy pretekst jest dobry by zagadać. A wy co przegrywy? Nadal #tfwnogf i żadna nie zwraca na was uwagi? Nawet mi was nie żal #podrywajzwykopem #loszki
  • 39
  • Odpowiedz
@nikifor: no tutaj to bym się kłócił bo stosując inną technikę (dopasuj produkt do klienta i poświęć mu więcej czasu zamiast klepać każdemu to samo) osiągałem dużo lepsze wyniki. wszystko i tak zależy od tego w jaki sposób proponujesz.
  • Odpowiedz
Mnie w rossmanie zapytala Pani wczoraj o tusz do rzęs czy nie chce bo w promocji i coś tam jeszcze.. ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
W pracy mamy taką trochę postrzeloną dziewczynę. Nigdy nie wiadomo co jej przyjdzie do głowy. Ostatnio ubzdurała sobie, że będzie mówić wszystkim, że są na bani. Po którymś dniu miałem dość i odpowiedziałem jej, że chyba faktycznie jestem #!$%@?, bo wydaje mi się, że ładnie wygląda ;) Już do mnie tak nie mówi. Zresztą nic do mnie już nie mówi. Chyba przestanę dawać kobietom komplementy. Panowie od #podrywajzwykopem może powiedzą
  • Odpowiedz
@kojotr: nienawidze tej #!$%@?. a jestem po handlowce i organizacji reklamy, najlepsza reklama to zadowolony klient i tyle. No ale pasozyty marketingowe musza jakos na siebie zarobic.
  • Odpowiedz
no jedna na 1000 kupi a pozostale 999 zirytuje idiotycznym pytaniem, wiec tak sumarycznie na minus jest


@Darjo: Ale na słupku w power point będzie widać wzrost sprzedaży, a nie wzrost irytacji klientów.
  • Odpowiedz