Wpis z mikrobloga

@kote: @XAIMEII: ale swoją drogą co za mentalność. Jak dać flaszkę za stówę, to ok, ale dać stówę, to nie ok.
No chyba, że ta flaszka miała być tańsza.
  • Odpowiedz
@mk321: może ją się nie znam, jestem tylko biednym studentem, ale jaka wódka kosztuje stowe? xd zresztą wybacz, sam fakt żądania czegoś wzamian jest po prostu żenujący, jak można komuś kazać płacić za to, że się znalazło jego portfel xd ciekawe czy jak ta cebula by coś zgubiła to też tak chętnie by placila xd
  • Odpowiedz
@kote: chodziło mi tylko o to, że gościu chciał wydać x kasy na flaszkę i mu ją dać, to nikt by na to złego słowa nie powiedział. Ale jak ten drugi chciał, żeby kasy nie wydawał na flachę (bo po co mu jak nie pije) i zamiast tego dał mu tą samą kasę, to już źle (a bo chce kasy, a bo żąda czegoś).

(Pomijam to, że rzeczywiście może chciał
  • Odpowiedz
Ja niedawno znalazłem dwa telefony - po pierwszy przyszła dziewczyna, spytała czy jak da 50zł będzie okej - i bardzo miło. Po drugi umówiłem się po odbiór na 12 w dzień kiedy mógłbym pospać do 15, poszedłem w umówione miejsce 10 minut przed czasem. O 12:30 zadzwoniłem na numer z którego wcześniej dzwonił właściciel(lat 30), odbiera jego babcia i mówi że wnuczek śpi(xD) Łaskawie stawił się o godzinie 13, powiedział, że teraz
  • Odpowiedz
@mk321: nie wiem, czy zauważyłeś, jaka jest treść pierwszego smsa od tego ziomka. on od razu zarzadal czegoś, przecież to jest #!$%@?. ten co zgubił pewnie tak czy siak by mu dał flaszkę za fatyge, ale ten od razu zapytał jak się dogadaja.
  • Odpowiedz
@Adziorroo: tak, mogłeś zostawić i znalazłby ktoś, dla kogo te 1.5 h to by nie był problem. nikt przecież nie mówi o obowiązku, to się po prostu nazywa empatia.
  • Odpowiedz
@kote: tak, racja, to też pominąłem. Chciałem zwrócić uwagę jedynie na: flaszka - kasa (wartość ta sama, ale inaczej się na to patrzy, mimo że tak naprawdę flaszka jest gorsza).
  • Odpowiedz