Wpis z mikrobloga

Czas na podsumowanie :) Na wstępie bardzo dziękuję za tyyyyle plusów! Pomagały ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Udało się ukończyć zawody na 6 miejscu w klasie drugiej (19 aut) i 18 w generalce (55; tutaj znajdziecie wyniki). Choć celem było wejście do pierwszej dziesiątki klasy, nie ukrywam, że chciałem więcej... było trochę przygód, pierwszy przejazd przespany, drugi niestety przerwany w połowie, trzeci najlepszy. A czwarty z niespodzianką na drodze + paroma błędami.

To był mój szósty bądź siódmy KJS w życiu - drugi po placu. Nie ukrywam, że z pilotem (a pilot jest bardziej kierowcą niż pilotem) mieliśmy trochę trudności z opisaniem tego, ale jakoś poszło. Wydaje mi się, że brak doświadczenia nie pomógł tutaj, ale to nie jest wymówką.

Do godziny 21 dzień wcześniej walczyliśmy z hamulcem - robiliśmy z ręcznym i niestety w drodze po kamerę (kilkanaście km) straciłem hebel. Okazało się, że prawy bęben z tyłu po prostu się zagotował. W drodze do #krakow było nieco lepiej, bo popuściliśmy go, ale nie hamowało to zbyt równo. Poza tym bez większych problemów, z wyjątkiem jednego - rozrusznik nie działa i przed odcinkami musiałem go kręcić, czasami nawet i 30 razy...

Jeśli ktoś chce obserwować starty - tutaj tag: #ccrally. Tam też więcej info nt przygotowania, cen itd.

A niżej akcja ze środka :) Wołam @oxygenium92ver-2 @adamua @laress

#rajdy #rajdy24 #motoryzacja #sport #fiat #cinquecento
gabrally - Czas na podsumowanie :) Na wstępie bardzo dziękuję za tyyyyle plusów! Poma...
  • 23
@oxygenium92ver-2: tzn? Jak chodzi o to ze za duzo pale gume to specjalnie, byly bardzo zimne.

Wlasnie ja sie nie stresuje, tylko tak czasem chaotycznie jezdze - musze sie oduczyc. To nie wynik stresu a bardziej jakiegos glupiego nawyku, nie wiem sam czemu tak jest. Ale bylo duzo spokojniej niz piprzednim razem:) dzieki!
To gratki wyniku :) Sportingowe przeloeznie jest dluzsze od tych przeze mnie wymienionych (punto 6b i abarth). Na nawrotach zbijales do jedynki? Jak dla mnie, to skrzynia z punto 13x64 to chyba byl najlepszy mod (w moim ex rajdowym cc), duzo mniej motania z biegami - zawsze wiedzialem na jakim biegu mam jechac.
Jak sie spisywaly twarde extremy w tych warunkach?
@uxon: o widzisz przyjacielu, nie zawołałeś nicka i nie widziałem, przepraszam. Dziękuję za gratki :)

Tak, na nawrotach zbijałem do jedynki. Wcześniej miałe krótką szóstkę (w poprzednim CC) i wtedy nawet nie pomyślałbym o jedynce. Tutaj, o dziwo, było to rozsądniejsze, choć dla mnie bardzo nienaturlane.

Extremy - naprawdę bardzo dobrze. Owszem, potrzebowały kilku pierwszych zakrętów, aby się dogrzać - ale wcześniej W OGÓLE nie dogrzewałem ich. Startowałem na zimnej gumie,
@gabrally dzieki za odpowiedz :)
1,7 i nie sciagalo opony z przodu? Na jakiej feldze, 5,5? Ja sie boje z przodu bic mniej niz 2 bary (w a539 lub r888)
Co do ceny, to szkoda jednak, ze sa o 100PLN drozsze niz extremy w rozmiarze 15"
A tak btw, to tez startowalem. Wrazenia co do opisu trasy mam podobne jak Ty, troche sie gubilem w tej 'tasmolandii', czesto sie mylilem, raz nawet
@uxon: tak, 5,5. Ona jak się dogrzeje to moment i idzie w górę z ciśnieniem. W A539 biłbym 1,8, 1,9, R888 koło 1,7, 1,8, ale to też zależy od temperatury. Nie ma problemu, że się zwija. Polecam kupić sobie ciśnieniomierz, dogrzać trochę opony i zobaczysz, że startując od 1,7 za moment będziesz miał 2,2 / 2,4, a to już bez problemu trzyma na ściankach.

Co do ceny to na pewno szkoda,