Wpis z mikrobloga

#pracauisp @DemptD - przypomniałeś mi właśnie jednego klienta :)
Klient: Dzień dobry, ja chcę rozwiązać umowę
Ja: Ok, już sprawdzam... Widzę, że umowę podpisywał pan z nami 8 miesięcy temu, czyli zostało jej jeszcze 16 miesięcy. Oczywiście, może pan rozwiązać umowę wcześniej, ale będzie się to wiązało ze zwrotem części ulgi przyznanej panu przy podłączeniu.
K: Ale polsat mi dał ileśtam megabitów za mnie pieniędzy. Ja już podpisałem z nimi umowę i nie mogę jej teraz rozwiązać.
J: (aha, czyli z nimi nie może, ale z nami może...) Ok, ale tak jak mówiłem - umowa z nami obowiązywać będzie jeszcze przez 16 miesięcy
K: TO JA BĘDĘ WAM CO TROCHĘ ZGŁASZAŁ AWARIE I SAMI ZE MNIE ZREZYGNUJECIE
J: (pozostawiłem to bez komentarza)
..... minął tydzień, telefon:
K: Dzień dobry, internet mi wolno działa, przyjedźcie
J: Nie ma najmniejszego problemu, ale od naszej strony wszystko wygląda w porządku. Proszę wyłączyć na chwilę router i antenę z prądu
K: Ja nic nie będę robił, to wy od tego jesteście
J: Oczywiście, już jedziemy.

Na miejscu komputer Ludwika XIV:
K: O - nie działa prawie, nic się nie wczytuje (strony ładowały się w miarę znośnie, jak na taki komputer)
J: Momencik, zaraz sprawdzę na naszym komputerze (speedtest - 15Mbps/4Mbps, tyle ile ma być)
J: Jak pan widzi - Internet działa bez zakłóceń i z pełną prędkością, problem ewentualnego spowalniania może być spowodowany komputerem, który lata świetności ma już raczej za sobą. Czy 50zł za nieuzasadnione wezwanie serwisu chce pan zapłacić teraz, czy doliczyć to do faktury za kolejny miesiąc?

To było z pół roku temu, więcej nie zadzwonił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 24
50zł za nieuzasadnione wezwanie serwisu chce pan zapłacić teraz, czy doliczyć to do faktury za kolejny miesiąc?


I pewnie ból dupy instant?
Swoją drogą umowy z dostawcą internetu konstruowane w ten sposób są bardzo #!$%@?. Rzekome ulgi, których konieczność zwrotu powoduje że nie jest absolutnie opłacalne zerwanie umowy. Jak dla mnie #januszebiznesu i #bekazisp
@190615: tak, a isp zawiera umowy terminowe tak dla jaj, a w ogóle to prowadzi działalność charytatywną. Przez pierwsze 12 miesięcy zwraca sie nam koszt podłączenia klienta, drugi rok dopiero zarabiamy.


@rolfik_r1: sytuacja: wprowadziłem się do nowego mieszkania - nowa inwestycja, centrum miasta. Do wyboru tylko jeden dostawca, powiedzmy "janusz_sieć.pl". Opłaty większe niż w konkurencyjnym UPC (przy umowie dającej się rozwiązać) i to jeszcze po magicznej zniżce 50%. Chętnie dowiem