Wpis z mikrobloga

Mircy, albo ja mam za ciasny mózg, albo jestem jakaś bladoróżowa w niektórych sprawach. Już nie pierwszy raz słyszałam od koleżanek np. przy oglądaniu serialu, gdy zobaczyły jakąś modnisie, albo po prostu jako odpowiedz, na pytanie co zamierzają robić zawodowo : "nie wiem co będę robić, ale chciałabym się ubierać do pracy jak ona" ALBO "chciałabym chodzić do pracy elegancko ubrana" nosz jasna dywizja, czy dla wielu z Was #rozowepaski to jest tak ważne?? czasami chciałam, żeby nie rozwijały swojej odpowiedzi, w myślach mając już wizje zakończenia znajomości.

I nie jestem paskudną Martą studentka filologii, która nie myje włosów, rano wstaje i wychodzi z domu jak ją Pan Bóg stworzył.

Teraz mam przed oczami wszystkie skwaszone kobiety pracujące na stanowiskach biurowo-administracyjnych, zastanawiając się nad tym,czy jednym kryterium doboru ich predyspozycji zawodowych była chęć strojenia się do pracy..
#logikarozowychpaskow #przemyslenia #gorzkiezale #pracbaza
  • 15
@bazyleuszek: każdy powinien chcieć dobrze wyglądać. to przykre, ale jesteśmy w reguły oceniani pierw przez pryzmat tego jak wyglądamy, prawda?
wydaje mi się też, że poważniej brana jest osoba, która dba o swój wygląd niż osoba, która wygląda jak fleja.
to, że Twoje koleżanki mówią tak a nie inaczej raczej nie świadczy o tym, że to ich priorytet w życiu. tak mi się wydaje.
@bazyleuszek: hmm ciekawe z tym Rzeszowem, a co do ubierania się to zależy pewnie jaka praca, jak masz bezpośredni kontakt z klientem to logiczne, ze będziesz chciała wyglądać ładnie ale to jaranie się ubraniami z seriali to chyba takie typowe dla "tych szalonych" ;)
@berserka: chyba nie zrozumialysmy się, one nie szukaja pracy z pasją, a pracy, ktora niekoniecznie bedzie im sie podobać, ważne, zeby można się do niej wystroić
jak pracowałabym w takim miejscu o ktorym mowisz, nie bylabym fleją, to zrozumiałe
@czternastaczydziesci: dlaczego ciekawe? to jakiś regionalizm, ale nie z podkarpacia?