Wpis z mikrobloga

Lubię jak ludzie swoje biznesy prowadzą z pasją i przede wszystkim dbałością o klienta. Zamówiłem ostatnio pudełko do herbaty, drewniane, groszowa sprawa razem z przesyłką ekonomiczną 22 zł jakoś. Trochę to trwało, ale mówię ekonomiczna, no stress. Zadzwonił do mnie w piątek pan z tej firmy z przeprosinami, że nie wie co się stało ale omineli 4 przesyłki w tym moją, bardzo przeprasza, prosił o numer konta o zwrot kosztów przesyłki itd. Spytałem tylko czy dobrze zrozumiałem, że moja paczka po prostu nie została jeszcze wysłana, a on, że tak. Mówię w takim razie, że nie ma problemu, nic się nie stało i proszę sobie na spokojnie wysłać to, podziękowałem za telefon z informacją i tyle. Nigdzie mi się z tym nie śpieszyło, a kwota nieduża. W piątek wieczór e-mail z poczty, że idzie paczka Ekspres 24 - płaciłem za paczkę ekonomiczną :)

Przed chwilą był kurier, paczka jest, w środku, zamawiane pudełko do herbaty i skarbonka drewniana również, której oczywiście nie zamawiałem :) Mała rzecz a cieszy, chociaż biorąc pod uwagę opłatę tej wysyłki + skarbonkę, to dużo na mnie nie zyskali, ale z pewnością jak będę szukał jakiś kolejnych drewnianych rękodzieł to odwiedzę ich stronę na #allegro

Nazwy firmy nie podaję, żeby nie było, że reklama, ot chciałem się z Wami podzielić miłą dla mnie historią, że gdzieś tam są uczciwi ludzie którzy dbają o swój interes.

#truestory
P.....y - Lubię jak ludzie swoje biznesy prowadzą z pasją i przede wszystkim dbałości...

źródło: comment_PQD0jUNtBZngdLmMNujSAnXGpr6bOeBB.jpg

Pobierz
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach