Wpis z mikrobloga

Ja przednionapedowki nie kupie w zyciu bo takimi autami sie jezdzi nie za wygodnie


@Messix: nie przesadzaj, przy zwykłej miejskiej jeździe nie czuć żadnej różnicy, dopiero jak wykorzystujesz możlwiości samochodu w 100% lub jedziesz krętą trasą to ma to jakikolwiek wpływ. Mówię to jako osoba która miała 226KM na FWD, a aktualnie mam 120KM w RWD.
  • Odpowiedz
@bidzej: na filmiku opa jest pewnie s2 b3/4 na haldexsie między osiami co bez problemu zrobi taki "test", nowe kutra to elektroniczne badziewie(jak wszystko praktycznie), beemki mają torsena(nie wiem czy ta konkretnie) więc to zupełnie inna klasa i skomplikowanie dyfrów
a stara 80 b2 z dwoma zwykłymi szperami lata po czymś takim, więc nie ma czym się zachwycać, w terenie nie ma nic lepszego niż chamskie mechaniczne blokady a nie
  • Odpowiedz
Tak dla przypomnienia właścicieli przednio i tylno napedowek co to jest quattro i co daje


@preditio: Piszesz tu aby pochwalić ogólnie napęd na 4 koła czy jakoś szczególnie quattro w Audi? Bo kiedyś robili test w tygodniku Motor i do 50 km/h na śniegu Nissan Qashqai 2.0 diesel przyśpieszał lepiej od 400 konnego Audi RS4.

Ta "przewaga dzięki technice" w Audi jest co najmniej dyskusyjna - Nissan GT-R też ma
  • Odpowiedz
@preditio: Mam Audi z takim napędem z silnikiem 2.8 i napęd Quattro to nie tylko zalety, z których korzysta się tylko w zimie ( czyli korzysta się z tego napędu rzeczywiście przez około tydzień, a dopłaca do niego przez rok ), lub deszczu ( jakieś szybkie ruszania podczas deszczu, na skrzyżowaniach itp. ) to takie przyjemności kosztują, np to, ze w aucie jest dużo głośniej niż w wersji na przedni
  • Odpowiedz