Wpis z mikrobloga

Po kilku godzinach z blenderem w końcu udało się ukończyć pierwszy projekt :) Szału i fajerwerków nie ma, ale z rezultatu ostatecznie jestem zadowolony. Nadal jest wiele technicznych niedociągnięć i kompromisów, ale będę się poprawiać

Dziękuję za pomoc: @konefka: @zeglarz29: @homo_superior: @funeralmoon: @Szumny: @KotAlik: @zielonymirek:

Więcej pod linkiem: http://imgur.com/a/FtsWZ (kadry są celowo przesunięte, bo po boku będzie logo producenta i nazwa modelu)

#blender #grafika3d
Pobierz dGustator - Po kilku godzinach z blenderem w końcu udało się ukończyć pierwszy projek...
źródło: comment_0at7hMhxwWZKcNSsE2QtfR0T1tvqytQY.jpg
  • 13
@zielonymirek: tak, choć sam do końca nie jestem zadowolony z kadrów bo nie umiem dobrze ustawić kamery i są takie trochę "artystyczne". Jedynie ten en face mi się podoba. Co do śrub to improwizacja, dopiero później zauważyłem, że są do tego modyfikatory. To po prostu spłaszczone walce jeden nad drugim. Cieniowanie trochę dziwne w niektórych miejscach ale nie potrafię tego rozgryźć

@DBR9: światło słoneczne, wygląda to tak (siła 3.10)
Pobierz dGustator - @zielonymirek: tak, choć sam do końca nie jestem zadowolony z kadrów bo n...
źródło: comment_Hp1fueBILuKltFE74AvfjS4OTCGLL2HO.jpg
@DBR9: ok, sprawdzę jutro i pokaże rezultat. Ze światłem miałem największe problemy, początkowo było ciemno i mnóstwo szumu, potem ostre cienie albo kilka cieni (kilka źródeł światła). Dopiero zwykłe "słońce" dało fajne miękkie cienie