Aktywne Wpisy
Doxori +10
Mirki! Stoję właśnie przed zakupem pierwszej zmywarki 45 cm w zabudowie do kuchni. Totalnie jestem zielony w tym temacie. Czy możecie polecić jakąś firmę, konkretny model? Na co zwracać uwagę, jakieś bardzo przydatne funkcje? Wszelkie rady mile widziane. Półka cenowa - średnia. Myślałem, żeby wydać około 2500 zł max, ale nie wiem czy się zmieszczę z czymś sensownym. #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie #agd #zakupy #elektronika #kuchnia #meble
![t2000](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e6cf5c9c37e1da1cb852d901bd757be4cdad2e535a50e258c140f1dd94d48721,q60.jpg)
t2000 +281
Get ready
![t2000 - Get ready](https://wykop.pl/cdn/c3201142/70d0faabab780054bd6b640c80ca3298d5fd3542bcdec9f696c03370f991d2ab,w150.jpg?author=t2000&auth=76da134c03ecdeb9088a044c33d6f78f)
źródło: temp_file7256603692199996883
Pobierz
Ja- Dzień dobry, chciałbym zwiększyć limity transakcji internetowych dzienne i jednorazowe.
Konsultant/ka- Dzień dobry. W celu weryfikacji zadam Panu kilka pytań.
K- Proszę podać pesel.
J- bla bla bla
K-Imię i Nazwisko
J- bla bla
K- Nazwisko rodowe matki
J- bla
K- Czy posiada Pan lokatę?
J-bla
K-Dziękuję. W celu zmiany limitów, musi Pan aktywować bankowość telefoniczną. Przełączę do koleżanki.
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ <- oczekuję na połączenie.
K-Dzień dobry. W czym mogę pomóc?
J- Dzień dobry. w celu zmiany limitów chciałbym aktywować bankowość telefoniczną.
K-Dobrze. W celu weryfikacji zadam Panu kilka pytań.
K- Proszę podać pesel.
J- bla bla bla
K-Imię i Nazwisko
J- bla bla
K- Nazwisko rodowe matki
J- bla
K- Czy posiada Pan kartę kredytową?
J-bla
K-Dziękuję. W celu aktywacji bankowości telefonicznej musi Pan wymyślić sześciu cyfrowy token, w którym liczby nie mogą być po sobie tzn 1234, jedna cyfra nie może powtórzyć się 3 raz, ani wystąpić dwa razy obok siebie.
J-yhym
K-potrzebuje Pan trochę czasu?
J-Nie, proszę połączyć.
K- Rozmowa z automatu się rozłączy a my do Pana oddzwonimy.
♫ ♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
I tu rozmawiam sobie z panem z sekretarki i nadaje numer. Wszystko poszło. Połączenie się zerwało, była godzina 19:50. Około 20:00 telefon.
K-Dzień dobry, nazywam się bla bla i telefonuję w imieniu eurobanku.
J-Dzień dobry, właśe nadałem sobie token by móc zmienić limity.
K-W celu weryfikacji zadam Panu kilka pytań.
K- Proszę podać pesel.
J- bla bla bla
K-Imię i Nazwisko
J- bla bla
K- rodowe matki
J- bla
K- Czy posiada Pan lokatę?
J-bla
K-Dziękuję. Jednak widzę że nadanie tokena nie powiodło się ponieważ nie miał Pan aktuwnej opcji (jakiejś tam).
Ja już trochę sflustrowany.
J-Ale jak to. Nie zauważyła Pani tego wcześniej.
K-No niestety. Przepraszam.
J-A uda nam się dziś zmienić te limity.
K-Tak, przełączę Pana do koleżanki.
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
We mnie sie już gotowało a żona miała niezłą bekę.
K-Dzień dobry. W czym mogę pomóc?
J- Dzień dobry. chciałem sobie zmienić limity, nadałem token ale Pani czegoś tam nie zaznaczyła i muszę znów to robić.
K-Dobrze. W celu weryfikacji zadam Panu kilka pytań.
K- Proszę podać pesel.
I w tym momentcie żona wybuchła salwą śmiechu. Ja nie móc się powstrzymać również śmiechłem do słuchawki. Jednak po chwili wytłumaczyłem dlaczego.
A więc podaję pesel i od razu imię nazwisko moje, rodowe matki, brak lokaty, brak karty kredytowej... i Pani mi przerywa.
K- Pytania są inne za każdym razem. Proszę raz jeszcze pesel
J- bla bla bla
K- Imię nazwisko
J-bla bla
K-Imię OJCA ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
J- bla
K- w celu nadania tokena musi pan wymyślić sobie ...
K- tak wiem. sześciu cyfrowy kod. Proszę łączyć.
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
I znów rozmawiam sobie z panem z sekretarki i nadaje numer.Pan oznajmia
"nadanie kodu zakończyło się sukcesem. W trakcie nadawania tokena wystąpił błąd" (╯︵╰,)
Whaaaaaaaaaaat?! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Powinno mnie rozłączć jak w pierszym przypadku, a od razu połaczyło.
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
A była już 20:30...
K- Dzień dobry, w czym mogę pomóc.
J- I tłumaczę moje perypetie z minionej godziny...
K-Po nadaniu telekodu procedura weryfikacji jest taka że musimy to Pana odzwonić.
J- ok...
K- Za chwilę odzwonimy.
J-ok...
No to czekam.W miarę prędko się uwinęli.
K-Dzięń dobry. Rozmawialiśmy przed chwilą.
J- Tak.
K- W celu weryfikacji zadam Panu kilka pytań.
//poważnie... (╥﹏╥)
K- Proszę podać pesel.
J- bla bla bla
K-Imię i Nazwisko
J- bla bla
K- Nazwisko rodowe matki
J- bla
K- Czy posiada Pan lokatę?
J-bla
K- Na jaką kwotę chciałby Pan zwiększyć limity.
J- 40k jednorazowo oraz dziennie.
K-To musi Pan zrezygnować z weryfikacji tranzakcji poprzez sms, ponieważ jest limit do 20k.
J-Poważnie?
Ja już miałem tam wyebane że szok.
J-Pan da na maska ile można bo nie mam już ochoty nigdzie dzownić by wyłączać coś z czego kożystam.
K-To 20k?
J-Tak.
K-W czymś możemy jeszcze pomóc?
J-Nie, dzięuję . Dobranoc.
I była godzina 20:50...
Oto mój wieczór spędzony przy słuchawce z konsultantami eurobanku...
#kredyt #eurobank #konsultant #rozmowa #ciezkiwieczor
@PanMieszko: Pewnie zaoszczędziłbym trochę czasu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
:)
Komentarz usunięty przez autora
źródło: comment_pdVnZLG4U6CCGRmz6xT5PewGCVhvejQj.jpg
Pobierzkim trzeba być, żeby próbować wcisnąć komuś jakiś szajs gdy ten dzwoni bo nie może dostać się do konta xD