Wpis z mikrobloga

No to jeszcze 2 zostały ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Sad_Raven: czemu?

Pierwszy szlif zaliczony. Przy prędkości 60km


@kazmir: im szybciej pierwszy szlif tym lepiej :D bo im później tym prędkości sporo większe...

Dlatego ja już nie jeżdżę. Co z tego, że sucho, ale opona już nie będzie tak kleić jak w pełni sezonu.


@motoradk: bo jej nawet nie zagrzejesz porządnie na zimnym asfalcie. Do tego
@kazmir: akurat sezon się kończy, można spokojnie doprowadzić moto do ładu. Najważniejsze, ze nikomu nic się nie stało.

Dlatego ja już nie jeżdżę. Co z tego, że sucho, ale opona już nie będzie tak kleić jak w pełni sezonu.


@motoradk: IMO można jeszcze śmigać, pod warunkiem, że będzie się uważać i zawsze jechać z zapasem na słabą nawierzchnię. Póki pogoda nie spadnie jeszcze min 5 stopni w dół to zamierzam
@motoradk: trochę na pewno, bo zawsze kusi ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja po prostu biorę zakręty znacznie delikatniej, bo zawsze jest ryzyko, że np w połowie trafię na mokre liście i nie rozpędzam się do dużych prędkości, nie miałem dawno groźniejszych sytuacji niż w pełni sezonu.
@legion2012: Obejdzie się.
Obrażenia kiery wziął na siebie zbiorniczek płynu hamulcowego - na szczęście spiłowany na tyle, że nie ma wycieku...przynajmniej na razie. Będę monitorował, ale docelowo pierwsze do wymiany.

Obrażenia baku przejął gmol i spacerówka.

Obrazenia dupy przejęła sakwa i ciutke wydech. I największy żal to właśnie ten wydech, bo z tego co wiem najtrudniej zakupić.

Poza tym brak obrażeń, więc jak widać chyba niezły bilans. Głównie dlatego, że cruisery
@kazmir: Przy niepewności co do przyczepności dobrze jest używać tylnego hampla do testowania ile można przodem i to w zasadzie jedyna Twoja broń plus chirurgiczna precyzja i kobieca delikatność w obsłudze klamki. Niestety zawias ani opona ani pozycja dosiadu w VN800 nie dają wczesnej zwrotnej informacji że się uślizguje opona. Zapewne jakbyś dużo ćwiczył na mokrym to byś doszedł do pewnego wyczucia, ale to trzeba mieć czas i warunki.

A dobre
@legion2012: w żadnym poprzednim moto (enduro nie liczę) nie udało mi się zareagować na uślizg przodu inaczej niż rzucając #!$%@? przy spadaniu z moto, dopiero na gixie mi wyszło, nie dość że na mokrym, to jeszcze na białych pasach, w dodatku w kanionie między autami (a bo se cierpiarz pas zmieniał bezobjawowo). Twoja "nacisnąć, puścić, nacisnąć" to jest teoria, praktyka natomiast zależy w pewnej mierze od jeźdźca ale w dużej mierze
@legion2012: jak się ma ABS to można czarować :). VNki 800 czeguś takiego nie znaju.

@Gixaar: fakt, miałem okazję zaliczyć lekką glebę w offroad na BMW GS650F i tak przed glebą sporo czasu było od momentu "o #!$%@?, chyba tego nie wyciągnę" do faktycznej gleby. Ale w przypadku VNki...nie wiem nawet kiedy to się stało. Jak zacisnąłem klamkę tak już leżałem. Tym bardziej byłem w szoku, bo kilka razy zdążałem