Niska rozdzielczość ma swój klimat. W HD wyglądałoby to jak zupełnie przeciętna gra - prawdopodobnie nie miało by szans z nowymi produkcjami. A tu paradoksalnie obniżamy rozdzielczość a jakość rośnie.
@py_chi_wo: Sid Meier powiedział też, że zawsze chciał zrobić grę o dinozaurach - ale wszystkie prototypy kończyły się na tym, że dinozaury zbijały się do kupy. Problem polega na tym, że nie ma dinozaurów atakujących na odległość.
To tak w formie żartu tylko - chociaż po polsku brzmi średnio :)
And the problem was there were no ranged dinosaurs, so the dinosaurs were always just squeezed into one huge mass.
@rezoner: sądzę że nie polega to tylko na daniu mniejszej rozdzielczości ale na innym stylu projektowaniu. trzeba robić tak by mimo małej rozdzielczości przedmioty były rozpoznawalne
Autorem jest Metkis
#gamedev #grafika #grafikadogier #unity3d #3d
Żeby łamać zasady - trzeba je znać :)
To tak w formie żartu tylko - chociaż po polsku brzmi średnio :)