Wpis z mikrobloga

Runda pierwsza #acteambattle już za Nami, jednak nie zwalniamy :)
Już w następnym tygodniu w czwartek o godz. 20:00 odbędzie się czwarty wyścig w #acleague
Będziemy się ścigać na torze Silverstone
Potwierdzajcie wstępnie swoja obecność w pliku xls

@xWaleq @rzezol @ckbucu @manix93 @oldman83 @bomber89 @zabaracer @tenbatonik @Cummykaze @iso9001 @iAdamM @kamien_w_bucie @patrollo2 @Rabsztok @zacmiony @snsv @lawicko

#assettocorsa #simracing #pcmasterrace #acleague4 #gry
TheSznikers - Runda pierwsza #acteambattle już za Nami, jednak nie zwalniamy :)
Już ...

źródło: comment_GMaz84i9Z7xE9juLYFF04k1P4aOJ1gjh.jpg

Pobierz
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

co byście powiedzieli na zablokowanie setupu także w naszej lidze? W nowym patchu kolejny raz wyrównali możliwości aut gt3. Wczoraj dobrze to się sprawdziło i różnice nie były tak duże.
  • Odpowiedz
@TheSznikers: no i wszyscy się ślizgają - liczy się kto lepiej pojedzie. Chodzi mi tutaj głównie o to, że jedni mają czas siedzieć dwa tygodnie nad setupem a niektórzy robią go dopiero podczas treningu przed wyścigiem. I różnica nie wynika bezpośrednio z umiejętności.
  • Odpowiedz
@TheSznikers: Ja bym wolał zostawić własne setupy, teraz na nurburgringu nie mogłem sobie poradzić z Ferrari kiedy w dawnym sezonie na własnym setupie kręciło się jakieś 1:55 z palcem w dupie. To samo może być tutaj, choć GT3 prowadzą się trochę lepiej. Ale trafi się taki tor, gdzie bez setupu ani rusz i teraz walcz z autem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@damian_co_dalej: ale tam wszystko czujesz i nie ślizgasz się przez zakręt, jak w AC (bo 1. Się nie opłaca 2.bo wyspinujesz).

@tatwarm: @ANTYzboze: @TheSznikers:

Ustawianie seta to także umiejętności. Każdy wjeżdżony ma swoje preferencje i lubi, jak mu się auto tak, albo siak zachowuje. Dla mnie wczoraj balans hamulcy był z dupy i nie potrafiłem tego ogarnąć. Ja muszę mieć więcej na tył, bo wolę
  • Odpowiedz
@retsam84: @TheSznikers: Miałem podobne odczucia jak Michał, auto kompletnie mi się nie prowadziło... Dodam że wolę bardziej podsterowne samochody na wyjściu z nadsterownością w wejściu, tutaj było na odwrót...
  • Odpowiedz
@TheSznikers: Mi na tych oponach też się #!$%@? prowadziło... Co do miejsca, to byłoby kilka oczek wyżej, jak by nie to, że musiałem zrobić 2 pit-stop, bo zapomniałem opon zmienić. xD
  • Odpowiedz
@TheSznikers: tylko, że różnice będą i tak mniejsze. I przede wszystkim mam tu na myśli ustawienia wyścigowe. Kwalifikacje nie są do końca miarodajne.

@iso9001: to, że ty nie potrafiłeś sobie poradzić to nie znaczy że się nie dało. Zarówno to Ferrari jak i GT3 mają na tyle stabilny podstawowy setup i da się jeździć po wszystkich torach.

@retsam84: jak gdzieś napisałem, że to nie jest umiejętność? Napisałem tylko, że nie wszyscy mają czas by się tym zająć. I jakie to mogą być szkody? Mniejsze różnice w trakcie wyścigu? Serio wam się podoba jak walczymy na dwóch pierwszych zakrętach a potem stawka się rozciąga i jedzie
  • Odpowiedz