Wpis z mikrobloga

@Andrzej_K: "hurr durr, jak możesz mieć inne zdanie od internetowych ekspertów?! Nie masz pojęcia o czym mówisz!!111jeden". Zluzuj poślady i dorośnij: nie każdy musi mieć takie same poglądy jak ty.

@kowzan: no stary, przecież E30 to typowe dresowozy. "Seba, cho no pod remizę bączki kręcić, stary kupił beemę z reichu". Sorry, ale przez rodzimą scenę dokładnie tak postrzegam dużą część starych beemek. :( Tak, wiem, że to M3, ale i
@rss: No to źle Ci się kojarzą. Zadbane E30, utrzymane w stanie bliskim fabryki, to już teraz inwestycja dająca wymierny zysk za 5-6 lat przy sprzedaży. I to niemały zysk, żeby nie było. Czasy dresów w E30 to już przeszłość, większość tak używanych zgniła do reszty, związała się w miłosnym uścisku ze słupem lub drzewem, albo przez brak napraw została je**nięta pod płot, żeby sobie gniła w spokoju. Większość E30, które
@kowzan: Ale nawet jeżeli debile używali E30 to co to miałoby zmieniać? Myślę, że istotne jest, iż M3, z uwagi na właściwości jezdne, było od zawsze niedoścignionym wzorem w swojej klasie. Faktem jest też to, że E30 M3 w rankingu samochodów pożądanych przez kolekcjonerów stoi zdecydowanie wysoko. I to są jakieś argumenty... a nie idiotyczne, subiektywne skojarzenia.
@Andrzej_K: Generalnie nie da się patrzeć przez pryzmat użytkownika na "zajebistość" auta. Masz racje. Samochód może być MEGA, a to że jeżdżą nim same dzierby, to już odrębna sprawa.
@kowzan: Dokładnie o to mi chodzi. Dyskusje o tym jaką "lajfstajlową" wartość mają poszczególne samochody w oczach statystycznego Janusza są po prostu niepoważne i nie przystają ludziom, którzy twierdzą, że coś o motoryzacji wiedzą.
@rss: @kowzan: @Andrzej_K: 320d F30 ma bardzo zbliżone osiągi do zdrowego M3 E30. I to jest obecny wyznacznik rozwoju samochodów oraz ich osiągów. To co 30 lat temu było dostępne dla nielicznych dzisiaj mamy w zasadzie w zwykłym dizlu. Popatrzmy na Leona Cuprę który na Nordschleife zbliża się do Superaut sprzed 10-15 lat a znając upór i policzek jaki otrzymało Renault Francuzi za chwilę rzucą naprawdę poważne wyzwanie. Mamy
@loczyn: I3 jak i I8 są pedalskie. Tak samo jak 2 active tourer. Wgl te nowe bmw robią się takie ciepłe kluchy, wszędzie turbo... tragedia ( ͡ ͜ʖ ͡)
Pozdrawiam z 4.4 litrowego V8 bez turbin, gdy BMW jeszcze miało coś w głowie ( ͡º ͜ʖ͡º)