Aktywne Wpisy
pieknylowca +5
publikowanie takich filmow to jest idiotyzm (no ale czego sie spodziewac po wiadomo kim) - przeciez to tylko woda na mlyn dla ruskich, dodatkowo przeciez jesli beda wiedziec ze po zlapaniu beda zabijani to nie beda chcieli sie poddawac skoro poddanie sie=smierc to beda woleli walczyc do ostatniego naboju. (ps nawet jesli to wagner to i tak stosuje sie wobec nich prawo miedzynarodowe) #rosja #wojna #ukraina
tuschescu +145
Prychlem srogo.
Pomijając ze zapowiada... BILION CZTERYSTA MILIARDÓW HAJSU NA POBUDZENIE GOSPODARKI
Ale lolfest xD
#neuropa #4konserwy #heheszki
Ale te banialuki które on opowiada...
@dokumentydorejestracji: Mozesz jasniej, bo twoja skladnia jest mocno srednia.
@dokumentydorejestracji:
co do biliona to ciekawi mnie sposób "uwzględniania/liczenia" tego bo z całą pewnością nie chodzi tu o wydatki budżetowe tylko pewnie o wydatki spółek skarbu państwa, wydatku na wojsko i paru innych rzeczy. a na samo wojsko wydajemy 35 mld rocznie. x dajmy na to 4 lata to juz jest 10% wydatków z tych 1,4 biliona.
Niemniej jednak wyrażenie samo w sobie puste i
Wystarczy spojrzeć na czechy, gdzie pociąg wjeźdża do każdej dziury i ludzie sobie do roboty jeźdżą. Pociągi jezdza szybko i bez opóźnień.
Ale może faktycznie szukam dziury w całym bo jak Kaczyński spełni swoją inną obietnicę o 4 milionach mieszkań to je ulokuje w jednym miejscu tak by pociągi rozprowadzały ich do nowych 4 milionów firm w drugim miejscu. Wtedy to się trzyma kupy bo zamiast 2 pasażerów w całym składzie będzie jeżdził przynajmniej skład
Nikt tu nie chce eliminować samochodów przy dojeżdżaniu na małę odległości.
Nie każdego stać na samochód i wache. Zreszta przejazd 1 osoby w 4 miejscowej furze jest nieekonomiczny,
Lepiej sobie popatrz ile ludu cisnie do roboty z radomia do wawy pociągami. Albo z Łodzi ;)
Ludzie siedzący na prowincji nie mają roboty zazwyczaj a nie chcą
Rynek sam to zweryfikuje, a na papierze w Urzędzie przyjmie się wszystko byle z budżetu kasa była a jeszcze znajomy wuj zarobi może przy budowie jak się przetarg ułoży odpowiednio - to i się podzieli
Tak sie wlasnie kreuje potoki ludzkie w transporcie.
wytycza sie trase o odpowiedniej porze, na ktorej pociąg zgarnie ludzi.
Wszedzie to dziala tylko #!$%@? u nas w Polsce, bo zaraz stado ludzi nie mające pojecia w temacie, daje głos, że nie, że be, że to kosztuje. To sobie policz koszt utrzymania opieki społecznej jaką trzeba łożyć na ludzi niezaktywizowanych zawodowo na prowincji.
Socjalizm nadal dzielnie walczy z problemami nie znanymi w żadnym innym ustroju.
Tak samo ja mogę napisać - wszędzie działa dojazd autobusem i samochodem do pracy, tylko nie w Polsce i trzeba tory i stacje pod każdą firmę pobudować
Są pewne branże strategiczne w których musi byc państwo i już. To nie żaden socjalizm. Ofc może koleje budowac prywaciarz, tylko, że u nas
Dla chcącego nic trudnego.
O branżach strategicznych pisałem zaraz na początku i się z tym zgodziłem ale przewóz ludzi do roboty to nei jest branża strategiczna.
Zresztą to nie tylko zdanie moje. tylko np prof. Paprockiego
Z perspektywy klienta, na #!$%@? mi konkurencja. Ja jako pasażer potrzebuje rozwniniętej siatki połączeń, punktualnej z dobrymi cenami. Ceny osiąga się poprzez korzyści skali działalności. Wprowadzanie konkurencyjnych firm na jedną infrastrukture kolejową powoduje bardzo duże komplikacje w podziale dostępu do niej. Parodia. W USA są prywatne koleje ale w USA za nimi stoją magnaci
Jeżeli jako pasażer potrzebujesz tego co wymieniłeś to potrzebujesz konkurencji. Bez konkurencji nie będziesz miał tego co wymieniłeś. Wprowadzanie kilku firm na jedną infrastrukturę kolejową powoduje takie komplikacje jak wprowadzanie kilku operatorów internetowych na jedną sieć światłowodową, kilku dostawców prądu czy kablówki na
brednie. bede to mial bez konkurencji.
bredzisz strasznie. Jakie sieci komórkowe ? xd Kazda siec komorkowa ma wlasne BTSY a tory są należące do pkp...
kolejna osoba wypowiadajaca sie na temat o ktorym nie ma pojęcia, wygłaszająca tezy na zasadzie, wydaje mi sie.
miesięczny 376 funtów (MInimalna pensja na pełen etat to ~1000funtów w tym musisz wiedzieć że rano jest tylko jeden pociąg na godzinę a spowrotem jeden na 4 godziny i z reguły te 3 godziny czekasz) dodatkowo jak wyjdziesz z pociągu musisz dojechać/dojść do firmy. Z 600 funtów które zostają po opłaceniu mieszkania itd. niewiele