Wpis z mikrobloga

Dzień dobry Mirki, co się o------o przed chwilą to ja nie

Jestem kierowcą jeżdżacym po UE. Praca spoko, trochę zezwierzęcenie jeśli chodzi o warunki, ale kocham tą robotę, poza tym można godnie zarobić przynajmniej.

Rozładowałem towar na lotnisku we Frankfurcie, weekend, w pobliżu nie ma gdzie stanąć, więc jadę do małej mieścinki obok, gdzie znałem już parking. Nocka spoko, wiedźmin 2 spoko, Mr. Robot też całkiem spoko. Wstaję, gps, sklep znaleziony, jadę. Nawet nie przycebuliłem, kupiłem sobie prowiant na weekend, wracam powolutku, bo małe osiedlowe drogi.

Politzei mnie mija. Eee lajt, nie pierwszy nie ostatni raz mijam policje. Rzut oka w lusterka, nawracają. Eee nie lajt ja p------e k---a jego mać, kontrol buch nie wypełniony będzie 100e mandatu jak nic. Patrze obok na siedzenie - butla. 300e. Chowam wszystko szybko zjeżdżam na pobocze. Kontrola.

- Do you do drugs recently?
- Oh of course not, i can't i'm a professjonal driver.
- Hahah, sorry but i don't belive you.

Smutna-w-c--j-zdziwiona-zaba.rar

Tego się za cholere nie spodziewałem.

- Just follout us.

Jade za gebelsami i kalkuluje. No p--------e, jarałem na parkingu trzy dni wcześniej z nowo poznanym kierowcą, 3 lolki poszły, porobiłem się jak świniak, jak nic coś wyjdzie. k---a k---a k---a k---a ja p------e.
Gadam z nimi, mówie że jarałem dwa tygodnie temu jak byłem w polsce przed wyjazdem, więc jak coś wyjdzie to ja za c---a się nie zgodze na wynik testów, bo wiem że czasem wyniki testów wychodzą długo po czasie kiedy jest się przecież trzeźwym.

-It will be fine. If you don't smoke for 3-4 days there is no chance to show it in drug test.
No to zajebiście ty k---o, w c--j mi luźniej, dziękuję.

Dojeżdżamy, kierują mnie na mały parking. Na pewno mam tu stanąć? Napewno. Udupcam gałąź bo auto wysokie. Jednak drugi. Powierzchowna kontrola kabiny, patrzą na fajki, patrzą do schowków, k---a nie dość że będę mieć po prawku to jeszcze butle znajdą. Nie znaleźli. Idziemy na komendę.