Wpis z mikrobloga

@BratProgramisty: Da się. Przy włączonym VSC jak przegniesz w zakręcie i robisz się podsterowny, to VSC przyhamowuje Ci jedno koło tylne, żeby wyrównać tor jazdy. Przy zbyt dużej prędkości dochodzi do sytuacji, że podsterowność zamienia się w nadsterowność.
@nieistniejetu: Polift. Jak na razie nie za wiele. Na 5k km dolałem gdzieś 0,75l. Biorąc pod uwagę, że go nie oszczędzam, to dobry wynik.
@davidbeckham: Nie chcesz kupić? :) Miałem wcześniej
@omegapl: dużo ma przejechane? Czy ktoś w ogóle wymyślił jak wyeliminować wadę brania oleju lub mocno to ograniczyć? Kiedyś czytałem, że właśnie toyota w wersji poliftowej miała usunąć ten problem.
@nieistniejetu: Na liczniku, czy realnie? :D na liczniku 85k. Realnie nie mam pojęcia, ale mechanicznie w pełni sprawna. W #pracbaza trzepało mi ją kilku mechaników, więc co do przebiegu jestem pewien tak w 80% ;)
Może by nie brała nic, gdyby jeździć tylko bez liftu. Kurde, no nie mam mocy, żeby wysokoobrotówka nie brała oleju, tym bardziej jak w tym silniku z załączonym liftem.