Wpis z mikrobloga

Tak mi się spodobał PlayCanvas, że nie potrafię przejść obok jego nie-do-końca-takiego-tylko-onlineowego-edytora-jakiego-potrzebuję, że po godzinach tworzę własny, offline'owy edytor: PlayGate :D
Działa wyświetlanie aplikacji testowej wykorzystującej surowy silnik - renderuję to na GeckoFX (biblioteka kontrolek Firefoxa do .NETa zgodna z wersją 33).
A zaraz zaczynam robić już konkretny podgląd sceny, na którym też przetestuję modyfikowanie sceny z mojego edytora ()
Chwała im za to, że PlayCanvas ma architekturę podobną do Ptakopyska, więc mogę bez większych problemów wzorować się na istniejącym kodzie Ptakopyska <3

Kolejne wpisy w tagu: #playgate

#gamedev #playcanvas #programowanie #javascript
PsichiX - Tak mi się spodobał PlayCanvas, że nie potrafię przejść obok jego nie-do-ko...

źródło: comment_OnKA6hTzQSNfPNEAlsGADiFZf9RKiJic.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
PlayGate brzmi jak jakaś afera. :P
Ale wuj, pewnie przyciąga wzrok. Tak poza tym, to niezłe czary. Gratuluję wytrwałości, bo po wpisach wnioskuję, że się nie opierdzielasz. :>
  • Odpowiedz
@UZ01: na chwilę częstość prac nad nim została zmniejszona - na jakiś czas chcę dla poprawienia kondycji psychicznej zająć się grami, więc skynet jest rzadziej robiony :) plus: ten edytor przyda mi się do pracy, więc każda opcja na uproszczenie sobie pracy jest najcenniejszą opcją <3
  • Odpowiedz
@sortris: mam kontakt, od bezpośredniego kontaktu zaczynałem pytać o to jak działa wewnętrzna komunikacja w ich edytorze i już wtedy podczas odpowiadania próbowali przekonać mnie, że używanie edytora online jest lepszą opcją i jeśli uparcie chcę przenieść cały toolset na standalone to lepiej bym pytał na forum, bo mailowy support jest dla licencjonowanych userów - nie będą mnie nosić na rękach, bo edytorem offline zniszczę ich źródło zarabiania (nie zarabiają na
  • Odpowiedz