Wpis z mikrobloga

Cześć Wszystkim. Chcę zmienić pracę i w związku z tym mam kilka pytań do osób związanych z branżą budownictwa. Proszę o kontakt osoby, jeśli tutaj są i które pracują w #wroclaw i #katowice w firmach związanych z budownictwem (praca biurowa/praca na budowie - nie interesują mnie osoby pracujące fizycznie).

Pozdrawiam, Sheepo.

#pracbaza #budownictwo #wroclaw #katowice
  • 14
  • Odpowiedz
@name_taken: już nie mam sił wysyłać CV - wszystkie wysłane na Bliski Wschód pozostały bez odpowiedzi. Parę firm odpowiedziało osobistym mailem, i na tym zawsze się kończyło ( ͡° ʖ̯ ͡°) A CV mam na prawdę dobrze zrobione. Pewnie nie mam aż tyle doświadczenia jeszcze...
  • Odpowiedz
@nico112: Od 23.02.2015, czyli od dnia w którym się zatrudniłem, nie robię nic innego jak rysowanie zbrojenia konstrukcji. I zwykle są to proste konstrukcje, które nie wymagają aż takiego "wkładu" umysłowego. Po tych 6 miesiącach nie nauczyłem się niczego, co pozwoliłoby mi osiągnąć jakikolwiek sukces rozwojowy - no chyba że mogę się pochwalić zaakceptowaniem jednej koncepcji mostu, którą wymyśliłem, i która poszła dalej w etapy projektów wykonawczych i dalej na
  • Odpowiedz
@Sheepo: a co gdybyś pracował w biurze konstrukcyjnym, które zajmuje się grubymi tematami typu wieżowiec 15pięter? Co gdybyś miał do stworzenia dokumentację wykonawczą np. płyty fundamentowej 600t+ ? To wtedy byłoby lepiej?
To nie są pytania retoryczne, sam mam podobne rozterki w kontekście pomysłów na rozwój
  • Odpowiedz
@inyourface: Im wiekszy projekt, tym wiecej rzemieslniczej roboty. Czesto powtarzalnej do znudzenia. Na malych projektach jest roznorodnosc. Nawet podobne tematy mozna zrealizowac roznymi metodami.
  • Odpowiedz
@skethoo: @Sheepo Mam szereg przemyśleń dotyczących sposobów funkcjonowania biur konstrukcyjnych. Pierwszą z nich jest krzywda jaką wyrządzono ludziom likwidując profesję kreślarza. Ale skroję to w jakiś pełniejszy wpis.
  • Odpowiedz