Wpis z mikrobloga

@Oskarek89: Po zdjęciach ciężko stwierdzić - to trzeba widzieć na żywo. Przebieg realny, chociaż sam mam auto z tego rocznika z większym :) no ale jeśli było jeżdżone po PL to też nie wiadomo ile kilometrów nie walnie.
Nie znam tej firmy, ale jeśli się kreują na "pewne auta" to może tak jest? Najważniejsze, aby przy zakupie takiego samochodu nie przyoszczędzić na PRZED ZAKUPOWYM SPRAWDZENIU - weź dwóch niezależnych rzeczoznawców, wyślij
@Oskarek89: Niestety, a ogólnie przy takiej gotówce szukałbym sam w Niemieckich salonach... będzie może trochę drożej niż w PL, ale ja już oglądałem w Krakowie w Mercedesie B-klasę po dachowaniu, więc nawet z Polakami nie chcę mieć do czynienia. Sam jeżdżę C-klasą z nalotem grubo ponad 300 tys i brałem ją z niemieckiego Mercedesa.
@Oskarek89: Ale nawet jak znajdziesz auto od Kowalskiego w Polsce, czy od Schmidta w Niemczech, auto możesz nabyć za gotówkę, a potem sam sobie zleasingować :) popytaj dobrze doradcę.

A ogólnie to podejdź do zakupu samochodu z pewnym dystansem, nie licz, że kupisz i wszystko będzie cacy... nawet 2 letnie samochody po 70 tys zł mają już swoje wady, które trzeba będzie usunąć - kwestia tylko tego, czy handlarz usunie je
@Oskarek89: Tylko pamiętaj, że Niemiec nie pozbywa się 5 - 6 letniego samochodu w cenie w jakiej chodzą średnio w PL :) no chyba, że auto było bite, albo ma nakręcone ponad 300 000 km, a i ten przebieg przy serwisowanym aucie już Niemca nie przeraża.
@Oskarek89: nie ma iDrive czyli trochę lipa, wielu ludzi na miejscu odrzuca takie egzemplarze czyli ciężej sprzedać w przyszłości a przede wszystkim dużo fajniej się steruje wszystkim w aucie jak go masz.

Druga sprawa to silnik i jego problemy z rozrządem. Jest bardzo wadliwy w tym typie silnika i z miejsca zarezerwuj sobie jakieś 3500pln żeby go zrobić dzien po kupnie (na forum bmw-klub jest kilkuset stronicowa dyskusja na ten temat