Wpis z mikrobloga

@leedss:
Średnio wychodzi po prostu 2/3 bez niczego. Wild growth raczej nie zastąpi, a nie ma innych slotów na early game w ramp/combo druidzie

karta jest ok, ciekawy efekt
@leedss:
Problem leży jeszcze w tym, że jak wystawisz to po którejkolwiek turze innej niż 1-2-3 to masz po prostu 2/3 z efektem który ci niewiele da, a deathrattle mocno przeszkodzi
Jeszcze jedna rzecz - jeżeli ta karta jest prawdziwa, to Blizzard buffuje deck z tier 1 poprzedniej mety, więc każda karta wyda się "taka sobie", bo obecny drut ma wszystko, czego mu potrzeba. Taki szaman dostał jakieś trochę lepsze niż średnie karty, ale nadal będzie gnił w jakimś tier 2/3. Czekam na więcej.
@rdy: A w jaki sposób deathrattle przeszkodzi? Dostaniesz kryształ many z battlecry, czyli jak zginie to będziesz miał tyle samo ile byś miał bez tej karty.
@rdy: Nie zastapi Wild Growth - uzupelni. Ramp druid przeciez na tym polega - na rampowaniu z uzyciem Wild Growth i Innervate'a a kazda kolejna karta która umożliwia szybsze rampowanie jest w nim na wage zlota. Na moje to jest takie stale 1/2 Innervate'a - karta przechodzi "Vanilla test" i ma dobry efekt - chyba tego chcemy nie?
@Ealrion: jak dla mnie nie ma nawet 1 slota dla tej karty, bo efekt rampa wejdzie ci tylko wtedy jak przeciwnik jej od razu nie ubije. No ale zobaczymy.
@rdy: A zeby ja ubic musi cos zuzyc, zuzywajac na to ture, nie ma 1-dropa ktory jest w stanie zadac 3 pkt obrazen procz flame imp'a a inne zadaja 2 pkt wiec wymagalyby dodatkowo pinga... a tylko mag i druid moga sobie na cos takiego pozwolic. Jesli pojdzie removal to swietnie, jesli przeciwnik straci tempo (poprzez trade miniona I pinga) - tez dobrze. To że nie ma miejsca dla tej karty...
@rdy: Taunt-Ramp bez comba ma jak najbardziej miejsce na tę kartę. Wild Growth jest jedną z najsilniejszych kart w grze, nawet małą szansa na podobny taki efekt będzie wygrywać gry z miejsca.
@Ealrion:
Ale czemu 1 drop, ty to rzucasz w 2 turze, ew coin w 1 turze. Każda klasa to ubija early removalem za 2 many, może oprócz paladyna.

Karta mi się podoba i na arenie będzie bardzo fajna, w constructed po prostu nie widzę w tej chwili na nią miejsca. Konkuruje z early dropami więc albo zombie chow albo druid of the flame/harvest golem by musiał wylecieć, a to są mocne