Wpis z mikrobloga

Postanowiłem zakupić tanią, podstawową mysz bezprzewodową. Padło na Logitecha M185 i wizytę w Komputroniku. Proszę o mysz, pytam o cenę - 75 zł (ceny w internecie ~50-60 zł). Pytam, czy przypadkiem mysz nie kosztowała 55 zł? Nie (rzekomo potwierdzone na podstawie cen w sklepie internetowym). No to trudno, biorę. Sprzedawca męczy się z kodem kreskowym, więc w międzyczasie wydobywam smartfona i dla pewności szukam tej myszy w sklepie internetowym - cena 56,90 zł. Pokazuję swoje znalezisko - okazuje się że taka cena tylko przy zakupie przez Internet. Ok, więc zamawiam na stronie. Dokonałem zakupu, czekam 5 minut, nic, poszedłem na zakupy, wróciłem po pół godziny, nie mają zgłoszenia. Zrezygnowałem i pojechałem do domu. Dzisiaj od południa - po 18 godzinach od zamówienia, jedna z ~10 myszy leżących na półce w sklepie jest zarezerwowana do odbioru. Zgłoszenie strategicznie przyblokowane, żeby przypadkiem nie dokonać zakupu na miejscu w normalnej cenie. Widzę, że mają dobry sposób na to, jak ograbić klienta z pieniędzy lub utrudnić mu życie, jeśli nie zdecyduje się na wyrzucanie pieniędzy w błoto. Ciekawy jestem, czy w przypadku droższych produktów za zakup na miejscu dziesięcina jest proporcjonalna :)

#komputronik #komputronikpl #komputery #zakupy #oszukujo
  • 6
@IceMan1988: Przecież wszędzie tak jest.
Chciałem w avansie kupic noze i miec pewnosc ze beda. zamowilem online i pojechalem bez potwierdzenia ze juz sa. na miejscu mieli, wiec kupilem normalnie, a swojego zamowienia bym nie odebral, bo moje noze maja przyjechac dopiero z magazynu, mimio ze mieli je w sklepie na stanie.
@MaddoxX1911 Mysz chciałem mieć na ten weekend (więc przesyłka odpadała) i do Komputronika miałem o wiele bliżej (szkoda czasu).
@dzikdzikdzik To normalne, ale nie, jeśli produkt jest droższy o 1/3 ceny. Dwie dyszki nie są mi tak bliskie, ale prawdę mówiąc wolałbym je zgubić na ulicy niż dopłacać do sklepu, który kusi jedną z najniższych cen, wyprzedza konkurencję, po czym sprzedaje po jednej z najdroższych. Jeśli wybieram konkretny salon na stronie internetowej