Wpis z mikrobloga

Siemka mireczki, mam pytanie, wczoraj zauważyłem w moim laptopie pękającą obudowę na zawiasach mojego laptopa, no i teraz pytanie, czy zgłaszać to jako reklamacje w sklepie, w którym kupiłem czy oddać do serwisu samsunga, trochę problematyczne jest to, że 2 lata od zakupu miną za niecały tydzień.Jak myślicie wyrobię się z tym i nie będzie sklep problemu robił?
Z góry dzięki za pomoc ;)
#reklamacja #xkom #pytanie #laptopy
  • 4
@kmala: Wystarczy, że mam dowód zakupu, czy muszę mieć kartę gwarancyjną? ; d
Myślisz, że mógłbym żądać zwrotu pieniędzy w tym wypadku i czy muszę wtedy wszystkie elementy oddać tzn ładowarkę itp. czy tylko sam laptop?
Sory, że tak pytam ale pierwszy raz to robię i jestem w tym totalnie zielony ; d
@Bondswift: Do niezgodności wystarczy paragon. Polega to w skrócie na tym, że sprzęt posiada wadę np. złą jakością materiału. Jeżeli okaże się to prawdą (sprzedawca wyśle pewnie lapka i tak do serwisu producenta) to sprzedawca musi usterkę usunąć wymienić sprzęt albo zwrócić kasę. Generalnie wątpię, czy to przejdzie, ale mozesz spróbować. Protip jest taki, że jezeli sprzedawca nie da odpowiedzi w terminie 14 dni, to automatycznie jest to uznane.
Jezeli to