Aktywne Wpisy

zyxinx +2884
#dom #nieruchomosci #deweloper #polska
[Nawiązując do wpisu z dnia 8.06.25r. : ]( https://wykop.pl/wpis/81872839/dom-nieruchomosci-prawo-deweloper-mirki-i-mirabelk/strona/1 )
Po akcji ze zrywaniem kartki informacyjnej o usunięciu wiaty przez jednego z sąsiadów postanowiłem iść krok dalej i wydrukowałem 23 kopie i wrzuciłem każdemu mieszkańcowi do skrzynki na listy, żeby mieć pewność że każdy jest poinformowany. Widać, że któryś z sąsiadów bardzo się pieklił z tego powodu, bo postanowił wrzucić mi tą
[Nawiązując do wpisu z dnia 8.06.25r. : ]( https://wykop.pl/wpis/81872839/dom-nieruchomosci-prawo-deweloper-mirki-i-mirabelk/strona/1 )
Po akcji ze zrywaniem kartki informacyjnej o usunięciu wiaty przez jednego z sąsiadów postanowiłem iść krok dalej i wydrukowałem 23 kopie i wrzuciłem każdemu mieszkańcowi do skrzynki na listy, żeby mieć pewność że każdy jest poinformowany. Widać, że któryś z sąsiadów bardzo się pieklił z tego powodu, bo postanowił wrzucić mi tą
źródło: po akcji
Pobierz
CoDwa +765
Gastronomia w Polsce:
- Wynajęcie lokalu po poprzednim upadłym gastro
- Zatrudnienie studentów i Ukraińców na umowę zlecenie albo na czarno
- Fura BMW za 500k w leasing bo hehe będzie koszty generować
- Składniki z marko typu sery z plastiku i sosy z mazutu
- Ustawienie ceny placków z serem na min 50zł a napojów na 18zł + sosy za 8zł + pudełko za 5 + dowóz 10
- Wynajęcie lokalu po poprzednim upadłym gastro
- Zatrudnienie studentów i Ukraińców na umowę zlecenie albo na czarno
- Fura BMW za 500k w leasing bo hehe będzie koszty generować
- Składniki z marko typu sery z plastiku i sosy z mazutu
- Ustawienie ceny placków z serem na min 50zł a napojów na 18zł + sosy za 8zł + pudełko za 5 + dowóz 10
źródło: 51tbTAc_huopFuFqQOrZLx84lcY0vIM9VUJDdweO,wat
Pobierz




Szczególy:
1.mam funckje która tworzy trojkąt płaski: czyli tworze MeshGeometry3D i uzupełniam. Z tej funkcji zwracam GeometryModel3D (bo jeszcze materiał tam dodaje)
2. funkcja do tworzenia cube'a: w funkcji tworzę Model3DGroup i uzupełniam o trójkąty z powyższej funkcji (12) i zwracam taki uzupełniony Model3DGroup.
3. Na koniec powyższy Model3DGroup przypisuje do ModelVisual3D i to jest mój ostateczny prostopadłościan.
3 Z częstotliwością 25 Hz dla obydwóch prostopadłościanów (czyli 2x ModelVisual3D) tworze nowe Transform3DGroup i dodaje do 'children' RotateTransform3D i TranslateTransform3D (obrót z przesunięciem). Na koniec te dwa nowe obiekty Transform3DGroup przypisuje to własności 'Transform' prostopadłościanów.
Nie bardzo rozumiem czego symulacja (punkt 3) zżera tyle procka.
#programowanie #csharp #wpf #grafika3d #pytanie
Zapytałem się dzisiaj w pracy jak była zrobiona pewna wizualizacja (3D) danych i był to OpenGL (cała reszta aplikacji WPF), bo wpf miał problemy z wydajnością.