Aktywne Wpisy
![Tacho_](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Tacho__sjsQWqELoA,q60.jpg)
Tacho_ +29
Pytanie do dzieciatych facetów ...
Który z was z nieprzymuszonej woli dążył lub nalegał na posiadanie kaszojada?
Co rozmowa w biurze albo miedzy znajomymi, to cały czas narzekanie. Raz, że trzeba więcej #!$%@?ć, dwa że w sumie to ona nalegała, trzy że lekarze i inne obowiązki.
Już sam nie mogę rozróżnić zwykłego #!$%@?, czy faktycznie, facet chciałby sobie przeżyć spokojnie życie a dostaje:
szantaż emocjonalny prowadzący do wykorzystania seksualnego, w celu zaspokojenia
Który z was z nieprzymuszonej woli dążył lub nalegał na posiadanie kaszojada?
Co rozmowa w biurze albo miedzy znajomymi, to cały czas narzekanie. Raz, że trzeba więcej #!$%@?ć, dwa że w sumie to ona nalegała, trzy że lekarze i inne obowiązki.
Już sam nie mogę rozróżnić zwykłego #!$%@?, czy faktycznie, facet chciałby sobie przeżyć spokojnie życie a dostaje:
szantaż emocjonalny prowadzący do wykorzystania seksualnego, w celu zaspokojenia
Davvs +487
Szczególy:
1.mam funckje która tworzy trojkąt płaski: czyli tworze MeshGeometry3D i uzupełniam. Z tej funkcji zwracam GeometryModel3D (bo jeszcze materiał tam dodaje)
2. funkcja do tworzenia cube'a: w funkcji tworzę Model3DGroup i uzupełniam o trójkąty z powyższej funkcji (12) i zwracam taki uzupełniony Model3DGroup.
3. Na koniec powyższy Model3DGroup przypisuje do ModelVisual3D i to jest mój ostateczny prostopadłościan.
3 Z częstotliwością 25 Hz dla obydwóch prostopadłościanów (czyli 2x ModelVisual3D) tworze nowe Transform3DGroup i dodaje do 'children' RotateTransform3D i TranslateTransform3D (obrót z przesunięciem). Na koniec te dwa nowe obiekty Transform3DGroup przypisuje to własności 'Transform' prostopadłościanów.
Nie bardzo rozumiem czego symulacja (punkt 3) zżera tyle procka.
#programowanie #csharp #wpf #grafika3d #pytanie
Zapytałem się dzisiaj w pracy jak była zrobiona pewna wizualizacja (3D) danych i był to OpenGL (cała reszta aplikacji WPF), bo wpf miał problemy z wydajnością.
kod jest tu (sry jak forma pokazania kodu #!$%@?) : http://wklej.org/id/1760263/
Wyjaśnienia do kodu:
- To jest klasa która obudowuje obiekt ModelVisual3D.
- Celem klasy jest to żeby obiekt 3d zachowywał się jak część 'łancucha'
- Mogę łączyć ze sobą obiekty tej klasy za pomocą metody join. Obiekty łączą sie tak że początek drugiego jest dołączany do końca