Aktywne Wpisy
![RedBulik](https://wykop.pl/cdn/c3397992/RedBulik_1kNotNhRuo,q60.jpg)
RedBulik +956
![RedBulik - Ten obrazek powinien wisieć w gorących codziennie.
#bekazpisu #bekazprawak...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/3986787a6111bfb130b307c27bc311e07dc54f73a871302a15db1d4de4867354,w150.jpg)
źródło: temp_file3490251520936694563
Pobierz![dziadeq](https://wykop.pl/cdn/c3397992/dziadeq_2Kkref1SQK,q60.jpg)
dziadeq +201
Bawi mnie to wyparcie w sumie. Obecnie jak zarabiasz 10 000zł netto to nie stać Ciebie na kredyt na mieszkania. A przypomnę że 50% Polaków zarabia mniej niż 5000zł. Zarabiając 10k i więcej jest w top10% w Polsce pod względem zarobków i nie stać Ciebie na kredyt ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Więc to jest oczywiste, że czeka nas ostry zjazd i to jest kwestia do 12 miesięcy albo
Więc to jest oczywiste, że czeka nas ostry zjazd i to jest kwestia do 12 miesięcy albo
Szczególy:
1.mam funckje która tworzy trojkąt płaski: czyli tworze MeshGeometry3D i uzupełniam. Z tej funkcji zwracam GeometryModel3D (bo jeszcze materiał tam dodaje)
2. funkcja do tworzenia cube'a: w funkcji tworzę Model3DGroup i uzupełniam o trójkąty z powyższej funkcji (12) i zwracam taki uzupełniony Model3DGroup.
3. Na koniec powyższy Model3DGroup przypisuje do ModelVisual3D i to jest mój ostateczny prostopadłościan.
3 Z częstotliwością 25 Hz dla obydwóch prostopadłościanów (czyli 2x ModelVisual3D) tworze nowe Transform3DGroup i dodaje do 'children' RotateTransform3D i TranslateTransform3D (obrót z przesunięciem). Na koniec te dwa nowe obiekty Transform3DGroup przypisuje to własności 'Transform' prostopadłościanów.
Nie bardzo rozumiem czego symulacja (punkt 3) zżera tyle procka.
#programowanie #csharp #wpf #grafika3d #pytanie
Zapytałem się dzisiaj w pracy jak była zrobiona pewna wizualizacja (3D) danych i był to OpenGL (cała reszta aplikacji WPF), bo wpf miał problemy z wydajnością.
kod jest tu (sry jak forma pokazania kodu #!$%@?) : http://wklej.org/id/1760263/
Wyjaśnienia do kodu:
- To jest klasa która obudowuje obiekt ModelVisual3D.
- Celem klasy jest to żeby obiekt 3d zachowywał się jak część 'łancucha'
- Mogę łączyć ze sobą obiekty tej klasy za pomocą metody join. Obiekty łączą sie tak że początek drugiego jest dołączany do końca