Wpis z mikrobloga

via Android
  • 1
@Alcoholic_Desacrator: Myślę, że oni (tzn Kompania Piwowarska, która im zleciła film) podeszła do tego poważnie. Ci, którzy znają Tyskie z reklam, teraz będą mieć profesjonalny materiał i będą jeszcze bardziej przekonani co do swojego wyboru piwa. Ale w świecie nie ma rzeczy absolutnie złych i absolutnie dobrych. Taki konflikt piwowarów domowych/craftowych z browarami koncernowymi według mnie pozytywnie wpływa na piwowarstwo XXI w. Jeśli Żywiec uwarzył APA, to mimo oceny samego piwa,
@shark93:
KP jest zdesperowane - sprzedaż im spada, więc muszą chwytać się różnych akcji. Problem z tym, że zamiast zrobić porządnego lagera, to ładują w marketing. Zamiast wydać trochę więcej na produkcję piwa, to tworzy się odmienną markę pt. książęce i nadaje się mu odpowiedni reklamowy przekaz "to jest piwo premium". No i chroni się swojego klienta przed odejściem i przed próbowaniem innych marek - stąd "piwne lekcje" czy beerlovers, które