Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
dziadeq +273
Brutalny #blackpill wśród Ukraińców ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#dyskryminacjamezczyzn #pieklomezczyzn #przegryw #ukraina
#dyskryminacjamezczyzn #pieklomezczyzn #przegryw #ukraina
Miał ktoś już jakieś doświadczenia z reklamacją tytułem rękojmi według nowej ustawy? W lutym kupiłem tablet w x-kom, popsuł się raz, naprawili, drugi raz się popsuł (tym razem inna usterka) tydzień po odebraniu z naprawy. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Tablet naprawiony - wymiana zasilacza. Wszystko fajnie, tylko po co są te nowe przepisy jak sklep udaje, że nie do końca obowiązują. Zgłosiłem swoje niezadowolenie na FB, był kontakt z działu jakości obsługi klienta i Pan mnie przekonywał jak to dbają o klienta i odpowiedź jest zgodna z przepisami obowiązującymi, a na pytanie czy nie zrobią nic, żebym był zadowolony, wiadomo jaka była odpowiedź.
Sprzedać fajnie, a potem już pod górkę.
W tym wypadku trudno mówić o wadzie istotnej, gdyż zepsuty zasilacz nie umożliwia korzystanie z tabletu (nie czyni go bezużytecznym), a jedynie utrudnia korzystanie z niego.
Inaczej byłoby, gdybyś kupił sam zasilacz, to wtedy można by mówić o wadzie istotnej.
Swoją drogą za pierwszym razem spaliły się głośniki, a tablet nagrzał się do tego stopnia, że nie oparzyłem się tylko dlatego, że szybko zareagowałem, wtedy wada była zdecydowanie istotna, ale też się tym nikt nie przejął.
Jednak jest to kryterium ocenne, więc rację ma ta osoba, której argumenty lepiej przemawiają.
Sprzedawca się myli, bo to nie ma znaczenia co ma wadę czy tablet czy zasilacz.