Miał ktoś już jakieś doświadczenia z reklamacją tytułem rękojmi według nowej ustawy? W lutym kupiłem tablet w x-kom, popsuł się raz, naprawili, drugi raz się popsuł (tym razem inna usterka) tydzień po odebraniu z naprawy. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Tablet naprawiony - wymiana zasilacza. Wszystko fajnie, tylko po co są te nowe przepisy jak sklep udaje, że nie do końca obowiązują. Zgłosiłem swoje niezadowolenie na FB, był kontakt z działu jakości
@Volki: Jak się laptop rozładuje, to trzeba go czymś naładować. Zresztą sklep tłumaczył się, że poprzednia reklamacja tyczyła się czegoś innego. Swoją drogą za pierwszym razem spaliły się głośniki, a tablet nagrzał się do tego stopnia, że nie oparzyłem się tylko dlatego, że szybko zareagowałem, wtedy wada była zdecydowanie istotna, ale też się tym nikt nie przejął.
@Volki: Ogólnie wada istotna/nieistotna nie jest sprecyzowana dokładnie i można to interpretować na wiele sposobów. No dokładnie tak, odpowiedź była bardzo wymijająca.
Miał ktoś już jakieś doświadczenia z reklamacją tytułem rękojmi według nowej ustawy? W lutym kupiłem tablet w x-kom, popsuł się raz, naprawili, drugi raz się popsuł (tym razem inna usterka) tydzień po odebraniu z naprawy. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Tablet naprawiony - wymiana zasilacza. Wszystko fajnie, tylko po co są te nowe przepisy jak sklep udaje, że nie do końca obowiązują. Zgłosiłem swoje niezadowolenie na FB, był kontakt z działu jakości
Swoją drogą za pierwszym razem spaliły się głośniki, a tablet nagrzał się do tego stopnia, że nie oparzyłem się tylko dlatego, że szybko zareagowałem, wtedy wada była zdecydowanie istotna, ale też się tym nikt nie przejął.