Wpis z mikrobloga

Smutne, jedna z najważniejszych linii kolejowych w kraju łącząca 2,5 mln konurbację z 1 mln aglomeracją, z potencjałem na piętrowe pociągi co pół godziny, to mogła by być idealna alternatywa dla korków na bramkach Stalexportu i zdzierstwa 20 zł, hańba kolei, pośmiewisko od wielu lat, wstyd, ta linia mogła by mieć 4 tory, z centrum Krakowa do centrum Katowic w 50 min, do Wrocławia w 2:30. Ileż można to modernizować.

http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739,18086694,Bukmacherzy_kpia_z_kolejarzy__Mozna_typowac_zakonczenie.html
https://archive.is/yDFra

Nikt nie ma wątpliwości, że remont linii kolejowej pomiędzy Katowicami i Krakowem zakończy się w terminie, czyli w 2016 roku. Za każdą postawioną złotówkę na powodzenie inwestycji można wygrać 10 zł.

Zakład do swojej oferty wprowadził STS, jedna z największych firm bukmacherskich w Polsce. Z oferty wyraźnie wynika, że bukmacherzy nie dają kolejarzom żadnych szans na ukończenie remontu w terminie. Jeśli prace zakończą się do końca 2016 roku, stawiając na TAK złotówkę, przy obecnym kursie można wygrać 10 zł. Natomiast gracze, którzy postawią na NIE, za każdą złotówkę dostaną zaledwie jeden grosz.

Remont linii Katowice - Kraków rozpoczął się w 2011 roku. Koniec 2016 roku to już kolejny termin zakończenia inwestycji, a opóźnienie kolejarze wyjaśniają upadłością wykonawcy. Obecnie mówi się, że prace zakończą się najwcześniej w 2018 roku.


#pkp #kolej #pociagi #intercity #krakow #katowice
  • 4