Sporo osob domagalo sie jakiegos "retry" w #notefighter, by za kazdym razem nie wybierac ponownie tego samego uwotru. Wlasnei skonczylem ten ficzer. :D Teraz biore sie za jakis "practice mode", gdzie ludek jest niesmiertelny i mozna sobie zwolnic nuty, by latwiej cwiczyc. Update powinienen pojawic sie w Google Play do tygodnia mniej wiecej. Dla iOS troche pozniej, bo musze przez Apple review znowu to przecisnac. ( ͡°ʖ̯͡°)
Dla iOS troche pozniej, bo musze przez Apple review znowu to przecisnac
@JavaDevMatt: KEK, #!$%@? sprawa jak dla mnie, zawsze gdy wydaje aktualizację do gry to wprowadza ona tysiąc nowych błędów i muszę dzień później wydać aktualizację aktualizacji.
@JavaDevMatt: jak z grafikami? Robisz dodatkowe, płatne zlecenie, czy graficzka za darmo to dorabia w ramach umowy czy przewidziałeś taką sytuację i masz wszystko, czego potrzebujesz?
@JavaDevMatt: no offence bro ale bardziej funkcjonalny byłby ekran po skończonej grze (wygranej czy przegranej) z której gracz może powtórzyć poziom (piosenkę) czy też na przykład wrócić do menu czy też przenieść się do ekranu z wyborem piosenek. oczywiście według mnie. twoja gra i zrobisz jak będziesz chciał (⌐͡■͜ʖ͡■)
Wlasnei skonczylem ten ficzer. :D
Teraz biore sie za jakis "practice mode", gdzie ludek jest niesmiertelny i mozna sobie zwolnic nuty, by latwiej cwiczyc.
Update powinienen pojawic sie w Google Play do tygodnia mniej wiecej.
Dla iOS troche pozniej, bo musze przez Apple review znowu to przecisnac. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#gamedev #mattzagranico
Note Fighter - jedyna gra muzyczna, w której Beethovena gra się z prędkością Disturbed*
z albumu "Absolutely Anti-Human Behaviors":
@JavaDevMatt: KEK, #!$%@? sprawa jak dla mnie, zawsze gdy wydaje aktualizację do gry to wprowadza ona tysiąc nowych błędów i muszę dzień później wydać aktualizację aktualizacji.
Google Play 1:0 Apple Store