Wpis z mikrobloga

@X-KOM Cześć X-KOM.pl. Mam pytanie. Kupiłem od Was tablet Dell Venue 7 dnia 7.05.2015. Producent daje na ten sprzęt 24 miesiące gwarancji. Dlaczego więc, po sprawdzeniu Service Tag na stronie Dell-a widnieje informacja, że gwarancja już "biegnie" od 23.12.2014? Wg tej samej strony gwarancja kończy się 23.12.2016, a nie 7.05.2017. Co się stanie jeśli tablet się zepsuje np w styczniu 2017? #xkom
  • 3
  • Odpowiedz
@Gooma: Uprzejmie informujemy, że informacja podawana na stronie podaje najczęściej datę produkcji jako datę rozpoczęcia gwarancji, gdyż producent nie posiada informacji kiedy zrealizowany został przedmiotowy zakup. Natomiast urządzenia tego typu posiadają gwarancję liczoną od daty zakupu widniejącej na fakturze/paragonie. W związku z powyższym dokument ten jest niezbędny podczas składania reklamacji, aby gwarancja została zrealizowana prawidłowo.
  • Odpowiedz