Wpis z mikrobloga

No elo, zrobiłem sobie prostą gierkę, taką wariację match 3 z elementem multiplayerowym. I zastanawiam się czy zużycie 3% baterii po 5 minutach grania to nie za dużo (bateria 2000 mAh Lumia 920).

Gierka w JS, PIXI.js do wyświetlania grafiki, użyłem też meteor.js do backendu/frontendu głownie do zrobienia komunikacji po websocketach.
Apka jest teraz mocno prototypowa, na pewno jest sporo miejsca na optymalizację, tylko pytanie czy to pomoże.

Ktoś może ma jakieś doświadczenia, artykuły, informacje co może być najbardziej obciążające w takich aplikacjach? I przede wszystkim jak to sprawdzić?

#webdev #javascript #pixijs #meteorjs
  • 4
  • Odpowiedz
@gehog: Tzn to będzie razem, bo teraz zrobiłem #!$%@? przy ruchu, tzn leci od klienta do serwera jaki był ruch, a potem od serwera do klienta leci nowa plansza po ruchu - tego jest z 1,7kb - może być 10% tego.
Poza tym i tak muszę to zrobić, żeby móc bez problemu zaimplementowac animację - jak po ruchu wywalam planszę to nie ma czego animować :P
  • Odpowiedz