Wpis z mikrobloga

Witajcie Mireczki!
Jestem świeżo upieczonym inżynierem, oczywiście jak na mirko przystało IT i w październiku planuję z moim #rozowypasek wyjechać do Londynu w poszukiwaniu lepszego życia niż w naszej cebulandii. Jakichś znajomych mamy w stolicy Królowej i jadę z zamiarem szukania pracy w zawodzie. I teraz główne pytanie całej tej krótkiej historii:
-czy ciężko znaleźć jakąkolwiek pracę na start, żeby było na bieżące wydatki i poszukiwanie pracy w IT?
-jak duże zapotrzebowanie jest na administratorów sieciowych, ewentualnie administrator/programista db?
Na start planuję Londyn, a później to już jak kariera poniesie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A i dodatkowo konto w UK i insurance number już mam.
Angielski jak przystało na informatyka umiem (bez problemów dogadywałem się z ludźmi zarówno w UK jak i w Irlandii)
#emigracja #uk #anglia #emigrujzwykopem
  • 30
  • Odpowiedz
@kucowaty_suchoklates: Kolego no niestety takie są smutne polskie realia... Mieszkam w niedużym miasteczku na podlasiu i niestety u nas pracy dla ludzi z IT nie ma (szukałem, szukałem i znalazłem pracę sprzedawcy w składzie budowlanym za minimalną krajową :D przecież to mi nawet nie starczy żeby auto w 2.8 zalać :D), a jeżeli mam wybierać wyjazd np. do Wrocławia, Warszawy, Poznania, Łodzi, czy tam gdzie jeszcze by trzeba, a do
  • Odpowiedz
@GrS11: doswiadczenie masz? jak nie to czeka cie zycie na pokojach. Prace jakakolwiek znalezc latwo, ale taka, zebys nie wracal jak kon po westernie do domu to trudniej.
W IT duza konkurencja i chca doswiadczonych, wiec moze byc ci ciezko dostac dobra pensje. Jak dadza ci 25k rocznie to bedzie dobrze a za to w Londynie to nie pozyjesz.
  • Odpowiedz