Wpis z mikrobloga

@benzdriver: to nadal jest lekkie auto ;) merce i bety to ciężkie fury i tam już seryjne heble są ogromne. Jeśli ktoś robi softa do normalnej jazdy to na prawde nie musi sobie zawracać głowy hamulcami, oczywiście o stan trzeba dbać ale wystarczą seryjne i każdy tuner ci to powie. Jak ktoś tuninguje auto z zamiarem ścigania się to wtedy zaczynamy od hamulców i zawieszenia. Mimo, że u siebie w aucie
@benzdriver: no i po co ta zadyma? jeździłem wcześniej Polo 1.4 MPI (60KM), później GTI (125KM) i różnice w hamulcach były nieznaczne. Nie szykuję auta na tor, a chcę poprawić jego dynamikę do jazdy po mieście + czasami lepsze wyprzedzanie poza miastem. Prędkość maksymalna się nie zmieni, więc brak logiki w zakupie lepszych hamulców. Wyżej porównujesz dwa ekstremalne przypadki - Passat R36 ma dwa razy większy silnik od 1.8, a także