Wpis z mikrobloga

No cześć mircy. Małe #chwalesie a propos #dyinglight #blender #grafika #gry #tagujetogowno ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Przez ostatnie dwa lata trzaskałem modele (głównie #samochody) do Dying Light, naszej wspaniałej polskiej gry, w którą pewnie niejeden z Was się ostatnimi czasy zagrywał.

No i zrobiłem tzw. art dump. A po ludzku: wrzuciłem nieco renderów tych rzeczy, które stworzyłem (a w zasadzie tylko garstki, bo było tego o wiele więcej).

https://www.behance.net/gallery/25142557/Dying-Light-3D-Art

Enjoy! ʕʔ mam nadzieję, że się podobało.

PS Oniontour rlz.
PPS niebieskie autko jest w 3D, wystarczy kliknąć 'play'
K.....s - No cześć mircy. Małe #chwalesie a propos #dyinglight #blender #grafika #gry...

źródło: comment_bwuwgug903OGpGZrD5URR8biIfZvOwau.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@adrianprzetocki: Blender jako ulubione narzędzie, potem siup do 3D studio, czasami w 3DS od zera, zależy od modelu. ;) Generalnie nie ma większych problemów z transferem modeli między programami, więc tak długo, jak masz dobry model, to większość silników go łyknie, niezależnie od softu.
  • Odpowiedz
@KMiklas: Mudboxa próbowałam ogarnąć, też mi średnio podpasował. Ogólnie Zbrush wydaje się być potężnym narzędziem, ale ten interface -_- No po prostu nie ogarniam ani tego jak wygląda, ani poruszania się w tym programie. No po prostu nic.
  • Odpowiedz