Wpis z mikrobloga

Różnica w traktowaniu klienta przez polskie firmy a zagraniczne jest oszałamiająca...

W styczniu zakupiłem myszkę Razer Imperator 2012. Po 2 tygodniach rolka zaczęła skrzypiec. Pomyślałem sobie - pewnie nic takiego. Ale w nocy to skrzypienie było tak uciążliwe, że po miesiącu nawet mój #rozowypasek zwrócił mi uwagę, co za bubel kupiłem. Napisałem do Razer Support i od razu kazali mi wymienić myszkę na nową. No to śmigam do salonu #xkom w Poznaniu, opisuję problem i wiecie co usłyszałem od ekspedienta? "Gdyby to zależało ode mnie, to bym tego nie przyjął na gwarancję, bo przecież działa". Pokazałem wydrukowanego maila od Razera i wtedy raczyli wysłać myszkę do VeraComp na gwarancję. Po ponad 3 tygodniach myszka zwróciła z informacją, że wszystko działa, a mysz została "solidnie przetestowana". Oczywiście jak skrzypiała, tak skrzypiała. Po kolejnym mailu do supportu Razera i opisaniu sytuacji dostałem maila z opłaconą etykietą Fed-Ex a dzień później kurier przyjechał odebrać myszkę by zabrać ją do Hamburga. Po 3 dniach(dziś) dostałem nowiuśką myszkę, która chodzi tak, jak chodzić powinna od początku - cicho.

Jeśli tak ma działać gwarancja w XKom we wszystkich przypadkach, to moje 5 tysi na nowego PC pójdzie raczej gdzie indziej.

tl;dr; XKom i VeraComp są mili tylko jak chcą coś sprzedać; Razer za free w ciągu 3 dni wymienił mi myszkę na nową.

#gorzkiezale #razer #veracomp #xkom
  • 9
@Endrius - napisałem do supportu X-KOM po pierwszej wizycie w salonie (oburzony zachowanie ekspedienta) i wg nich wszystko przebiegło zgodnie z procedurą. Wg mnie brzmi ona: "Kupiłeś? To teraz się bujaj"
@Bruniasty:
Razer to taka troszkę wyższa półka, o takich klientów się dba. Wrzuć jakieś dowody (x-kom-owi albo do komentarza), bo wiesz, mamy tu też wojenki marketingowe i nie wszyscy uwierzą (o ile Ci zależy).
@Bruniasty: Zweryfikowaliśmy Twoją reklamację PO/06355/15. Uprzejmie prosimy o zrozumienie, natomiast w opisanym przypadku, reklamowany produkt trafił do autoryzowanego centrum serwisowego producenta. Gwarant urządzenia nie stwierdził występowania przedmiotowej usterki, dlatego też nie mieliśmy możliwości wymiany produktu.

Zadowolenie Klienta z dokonanego zakupu jest dla nas niezmiernie ważne, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacyjny przebiegał sprawnie, a każde zgłoszenie zostało rozpatrzone profesjonalnie i skutecznie. Większość producentów działających na rynku elektroniki, nie pozwala