Wpis z mikrobloga

@Nevardus: mi się to też zbytnio nie podoba, tym bardziej, że nie ma to jakiegoś głębszego sensu. Za skompletowanie bestiariusza dla powiedzmy ogrów dostaje się jakieś 500 xp, a za przeniesienie pierścionka z miejsca na miejsce


3700...
@Nevardus: jak jestem sceptycznie nastawiony do PoE to ta zmiana jest bardzo na plus i logiczna bo jak to tak? Jakie doświadczenie może ci dać zapicie 101. raz tego samego słabego potworka? No i właśnie dzięki temu siłowe rozwiązania nie są najlepsze - a wcześniej zawsze najlepiej było kogoś utłuc bo exp za misje i exp za pokonanie przeciwnika.
@jombsik: Mam w tej grze tak samo dużo walk jak w innych cRPGach, a expa za nie nie ma. Dziwne to.

I ogółem przez to jest zbyt mało sposobów zdobywania doświadaczenia. Exploracja, bestiariusz i rozbrajanie pułapek daje go bardzo mało, wiec zostają prawie głównie questy których zbyt wiele nie ma...
@Nevardus: no kolego nie musisz mi tego mówić. Ja po hypie "nt. spadkobiercy Baldursa" i recenzjach byłem napalony na tą grę na maksa, a tu się okazało, że gra jest raczej kiepska i bronić jej będą głównie fantaycy Baldura, którzy zatrzymali się w okolicach 2000 roku, bo błędów i archaicznych mechanik jest co niemiara.
Ale jednak, braku expa za potworki będę bronił bo jest to logiczne i uwalniające nie-siłowe-ciągnięcie fabuły.