Wpis z mikrobloga

Gdy ostatnio chciałem opłacić rachunek w placówce #aliorbank dowiedziałem się, że moje darmowe konto do opłat przestało być darmowe i za każdy miesiąc tego roku naliczają mi 6 ziko. Jako, że nigdy nie zostałem o tym poinformowany w żaden oficjalny sposób (co gdybym nie zjawił się w placówce w ciągu kilku lat?) czy mogę coś z tym zrobić? W stylu zamknąć konto bez ponoszenia naliczonych mi opłat? Jasne, nie ma co iść do sądu o 24zł (i bank o tym wie) ale jest to w moim przekonaniu zwyczajne oszustwo i nie jestem zbyt zadowolony podstępnym zmuszaniem mnie do płacenia.
Jeszcze pracownik banku proponował mi otwarcie normalnego konta osobistego, chyba ich #!$%@?ło jeśli myślą, że będę jeszcze kiedyś robił z Aliorem jakieś interesy.
#banki #prawo i wołam @LaudatorLibertatis bo widziałem, że prowadzi tag prawny
  • 10
@czesu: zmiana warunków umowy, w tym takich jak opłaty są dokonywane w regulaminie. Dostałeś przesyłkę z banku na adres który podałeś o zmianie regulaminu ? zostałes poinformowany online o zmianie?
Jako, że nigdy nie zostałem o tym poinformowany w żaden oficjalny sposób


Dostałeś przesyłkę z banku na adres który podałeś o zmianie regulaminu ?

@bgonzo: nic zero null
@bgonzo: Nigdy nie korzystałem z tego konta w inny sposób niż robiąc przelewy w oddziale. Nie mogę sobie również przypomnieć żebym dostał kiedyś od nich maila innego niż reklamowy spam.
@czesu: Podejrzewam, że było to w regulaminie przy otwieraniu konta tzn. że jest darmowe jedynie czasowo. Napisz im, że prosisz o podanie podstawy naliczania opłaty i wskazania momentu i sposobu w jakim zostałeś o tym poinformowany pod rygorem wypowiedzenia umowy. Ale nie znam się na tym nadmiernie, nie miałem takich sytuacji. Na pewno powinieneś być o tym poinformowany i mieć możliwość wypowiedzenia umowy jeśli się nie zgadzasz na zmianę. Inna opcja,
@LaudatorLibertatis: @czesu: Zmiana TOiP była niedawno, obstawiam że zostałeś poinformowany przez bankowość internetową. Jeśli byś nie miał umowy ramowej (kanał kontaktu bankowość internetowa), dostałbyś pewnie pismo. Tak gdybam, najlepiej zadzwoń na infolinię albo skocz do oddziału.

Albo po prostu poszukaj na umowie identyfikatora (numer klienta) i zaloguj się, będziesz mógł sprawdzić czy na bank nie dostałeś informacji.