Wpis z mikrobloga

Mirasy z tagu #uk, no ciężkiej #!$%@? dostanę zaraz. Wspaniała firma 13Ten (Citipost) dostarczyła moją paczkę do miasta oddalonego o 2h od mojego miejsca zamieszkania i twierdzą, że nic nie mogą z tym zrobić i że to sprzedawca powinien dać mi zwrot pieniędzy. Sprzedawca wysłał mi drugą paczkę, paczka doszła, ale kurier dalej nie potrafi wytłumaczyć, co ta paczka robi w innym mieście i w jaki sposób kurier pomylił miasta, ulice i osoby. Najpierw zbywali mnie, że potrzebują 48h na odpowiedź kuriera, z 48h zrobił się miesiąc. Po pierdyliardzie emaili stwierdzili, że kurier oznaczył paczkę jako dostarczoną i oni nie mogą mi pomóc, a hajs ma oddać sprzedawca. Przecież to oni są odpowiedzialni za zgubienie/kradzież/dostawę do randomowej osoby! Co robić w takim przypadku? PS: Dodam, że ten cholerny citipost ma najgorsze opinie w całym internecie. #poczta #kurier #oszukujo
  • 14
@coffemaker: Mam numer i według tego numeru paczka została dostarczona i odebrana w Northampton. Problem w tym, że Northampton jest dwie godziny od mojego domu. @Wapniak: Najgorsze jest to, że z tego co czytałam, oni baaaaardzo często "gubią" paczki i twierdzą, że to nie ich problem i że to sprzedawca ma oddać kasę/wysłać towar ponownie.
@SuperPunia: masz pewność, że to sprzedawca nie dał ciała i wysłał paczkę pod zły adres? Mi kiedys koleś paczki nie wysłał, a dał mi numer przysyłki, który po telefonie do Royal Mail okazał się nie być nawet w systemie. Kilka dni później patrzę na stronę Royal Mail z ciekawości a paczka z tym numerem przesyłki została dostarczona gdzieś 200 mil ode mnie. Jakim cudem sprzedawca miał numer przesyłki która jeszcze nie
@SuperPunia: no dziwne, mnie sprzedawca chciał oszukać - wysłał telefon, czekałem dwa dni na numer paczki, jak dał to na stronie RM nie mogłem nic sprawdzić bo informacje o paczce są aktualizowane po jej doręczeniu, dwa telefony po 5 dniach do RM czy mają info na temat tej paczki, nie ma takiej w systemie, dwa dni później paczka o tym numerze została dostarczona do Birmingham, barany w Ebay nie mogli zrozumieć
@coffemaker: Jeszcze bym brała pod uwagę oszustwo ze strony sprzedawcy gdyby to był ebay, a to był normalny sklep internetowy z kosmetykami. Towar zastępczy dostałam, ale żądam wyjaśnień odnośnie poprzedniej paczki. Przecież nie może być tak, że co druga paczka ginie a oni zwalają winę na sprzedawców.