Wpis z mikrobloga

https://0021dbf55e581d383a9ea35d20a9b65abe90bb88.googledrive.com/host/0Bw_fKeuG5AKRfno1WmdJRWFzNjBDd2k3azhuYmRjcnhoblRkZWh6Tllhd21xemNCeExqUHc/jotbwebplayer.html

Dodałem ikonkę on/off do muzyki - w tym momencie słabo widoczna przez ikonę unity, ale klikać się da - do tego usunąłem całą osobną scenę, a creditsy dałem na małym czerwonym pasku na dole menu, obydwie rzeczy do współgrania. Do tego przywróciłem stare dodawanie amunicji, i poprawiłem dziury w jezdni żeby łatwiej było w nie wpaść a nie przelecieć nad nimi.

#gamedev #unity3d
  • 13
Powaznie troche myli, zazwyczaj punkt w którym kursor lapie jest w lewym górnym rogu lub ogolnie u gory, tu jest tak zrobione ze trzeba napoczatku rozpracowac jak wejsc w gre i jak dziala kursor :P. Jak wyszedlem poza mapa to postac zaczela spadac bez konca :-P
@MichaelP: A co to gry to jak dla mnie #!$%@? rozwiązanie jest to, że strzela się "z boku" postaci przez co ciężko jest trafić, moim zdaniem powinieneś ten pistolet dać bardziej przed twarz żeby lepiej się celowało
@blisher: To takie gangsta jest :> . Ale spoko, w innych grach 2d topdown (o ile będę robił, ale to zależy od tej gry czy znajomy się w to wciągnie) z karabinów i pistoletów będzie strzelanie dwuręczne ze środka. I najpewniej nie przez drawline a normalnie lecący pocisk po prostej :/ .