Aktywne Wpisy
WielkiNos +568
Ekstrawertyczna juleczka egzaltacyjna dziwi się że pracujący za najniższą krajową kontroler biletów w komunikacji miejskiej nie zna 5 języków i nie skończył co najmniej 2 kierunków studiów.
Zamiast podejść i się po prostu odezwać lepiej nagrać tiktoka pokazującego wszystkim swój skrajny niedobór środka uspokajającego.
#bekaztwitterowychjulek #truestory #logikarozowychpaskow
Zamiast podejść i się po prostu odezwać lepiej nagrać tiktoka pokazującego wszystkim swój skrajny niedobór środka uspokajającego.
#bekaztwitterowychjulek #truestory #logikarozowychpaskow
robert5502 +192
24 listopada 2009 roku John Edward Jones tragicznie stracił życie w jaskini Nutty Putty po wstrząsającej 28-godzinnej męce.
Podczas eksploracji ze swoim bratem Joshem Jones przypadkowo wszedł do zwężonego tunelu, myląc go z innym ciasnym przejściem znanym jako „Kanał Urodzeniowy”.
Utknął do góry nogami w otworze o wymiarach 10 na 18 cali (25 na 46 cm), około 400 stóp (120 m) od wejścia do jaskini.
Jones został uwięziony w pozycji przypominającej hak,
Podczas eksploracji ze swoim bratem Joshem Jones przypadkowo wszedł do zwężonego tunelu, myląc go z innym ciasnym przejściem znanym jako „Kanał Urodzeniowy”.
Utknął do góry nogami w otworze o wymiarach 10 na 18 cali (25 na 46 cm), około 400 stóp (120 m) od wejścia do jaskini.
Jones został uwięziony w pozycji przypominającej hak,
POSTĘP PRAC
Do końca prac związanych z levelami zostało zaledwie 5 poziomów. Niby niedużo, ale przy opracowywaniu tych większych i trudniejszych trzeba je wielokrotnie testować, by upewnić się, że do mety nie da się dojść w zupełnie inny, znacznie krótszy i prostszy od planowanego przeze mnie, sposób. Niejednokrotnie dopiero po paru dniach i pomocy innej osoby odkrywałem zupełnie nowy i banalny sposób. Wydaje mi się, że na tę chwilę 23 przygotowane poziomy są jednak solidnie sprawdzone.
BETA (WEBDEMO)
W związku z tym udostępniam betę (webdemo) z wybranymi poziomami.
BETA (ANDROID)
Jednocześnie poszukuję osób chętnych do testowania wersji na Androida. Głównie chodzi tu o wydajność, która – mam taką nadzieję – powinna być przyzwoita. Z ciekawostek: po przejściu na Unity 5 zaobserwowałem wzrost wydajności na słabiutkim Galaxy Tabie 3 Lite z ok. 12 do 15 fps. Wciąż jest nieciekawie, ale to wzrost wydajności o 25%!
Plik .apk można pobrać tutaj. Powinien także działać skrócony link do wpisania bezpośrednio w przeglądarce (choć na moim GT niczego nie otwiera ( ͡° ʖ̯ ͡°)): bit.ly/1A0uWjd
Od razu może wytłumaczę się z uprawnień aplikacji ;) Jedynie pełny dostęp do internetu ze względu na implementację (niedostępną tutaj) funkcjonalności Gry Play (achievementy, etc.). Daję słowo pomarańczki, że gra nie wykradnie żadnych danych z waszego telefonu/tabletu :) Osoby, które zdecydują się na pomoc w testach proszę o podanie (może być w komentarzu) modelu urządzenia i średniej ilości fps podczas gry (wyświetlana w lewym górnym rogu ekranu) oraz, o ile to możliwie, zamieszczenie screena z gry – prawdopodobnie zależnie od urządzenia gra może wyglądać lepiej/gorzej i chciałbym to sprawdzić. Z góry dzięki.
#gamedev #sprojectkodzi
@TadeuszSynZygmunta: czaję i pomysł przedni, choć bardziej na tabletach (i ew. PC), bo na smartfonie jednak dość łatwo się pomylić, a nie chciałbym doprowadzać graczy do szewskiej pasji całkowicie przypadkowymi podmianami kafelków ( ͡° ͜ʖ ͡°)