Wpis z mikrobloga

#olsztyn

Oficjalny schemat organizacji ruchu w śródmieściu od 08.03.
W porównaniu z pierwotną wersją, która miała wejść w życie od 01.03 miasto wykluczyło ruch dwukierunkowy na pl. Jedności Słowiańskiej, zamiast tego odwrócili ruch na Konopnickiej i Nowowiejskiego. W mojej opinii chyba nic lepszego nie mogli wymyślić.
Decyzja o otwarciu wlotu ul. Kopernika w rondo Bema jeszcze nie zapadła.
Pobierz r.....k - #olsztyn

Oficjalny schemat organizacji ruchu w śródmieściu od 08.03.
W ...
źródło: comment_RHMlwoRdb7e5HQ2vaShag3qTju4p63YU.jpg
  • 12
@CichyBob: Wiem, wiem, ale w przypadku nierozliczenia kontraktu do końca tego roku miasto traci dofinansowanie na to, czego nie ukończy... Trzeba jakoś przez to przejść. Nie powinno się traktować centrum jako tranzytu, a w przypadku gdy jest celem podróży, skorzystać z KM, albo w przypadku braku możliwości skorzystania z KM zaparkować ciut dalej i przesiąść się do KM. No ale to Olsztyn i swoją furmanką trzeba przyjechać pod stodołę, a najlepiej
@really_not_ok: chyba sobie zartujesz w miescie gdzie tak naprawde wazne sa sypialnie centrum i moze lubelska i okolice ( najwieksze natezenie ruchu ) mowisz o przeaiadce na KM bo prezydent nie umial dopilnowac pierwotnego wykonawcy chybionej inwestycji ? To moment teraz zamiast utrzymywac moja furmanke na ktora zapracowalem musze korzystac z autobusow i dokladac poza pieniedzmy ( mniej istotne ) swoj czas ( bardziejbistotne ) bo Olsztyn musi sie rozliczyc ?
Tak w ogole to miasto ma pecha do osob odpowoedizlqnych za oegan8zacj3 ruchu. Jakis rom moze wiecej temu na moim osiedlu wprowadzili w wiekszosci ruch jednokierunkowy aby bylo "sprawiedliwie". Bo inni mieskzancy skracali sobie przez oolonie mazurska droge. I co? Efekt byl taki ze musislem nadkladac 4x tyle drogi aby wrocic do domu A osiede i tak zapchane. Wspanialy pomysl. Wysta4czyl jeden mail do gazet i nagle zmiana organizacji. Teraz nikt nie
@YouogY:

mowisz o przeaiadce na KM bo prezydent nie umial dopilnowac pierwotnego wykonawcy chybionej inwestycji


Nie, nie mówię o przesiadce na KM, bo prezydent nie dał rady z poprzednim wykonawcą, a dlatego, że takie są trendy i jeżeli chce się odwrócić obumieranie śródmieścia (zmniejszenie jego atrakcyjności), to trzeba ruch w samym śródmieściu ograniczyć. A to, czy w trakcie robót wolisz jechać autobusem, który trasę pokona załóżmy 25 minut, jadąc m.in. na
@Pytoo: Jak najbardziej posiadam, ba codziennie dojeżdżam ze swojego podolsztyńskiego osiedla na Kortowo, a kiedy mam potrzebę dojazdu do centrum lub Jarot to czasem wybieram KM. Widzę, że przy braku argumentów zaczynają się ataki ad personam ;)
@really_not_ok: po prostu nie wyobrażam sobie jechać ze swojego podolsztyńskiego osiedla do centrum czym innym niż swoim samochodem. Nie lubię być uzależnionym od czegoś więc tym bardziej wkurza mnie, że ktoś ogranicza mi ruch samochodem robiąc z centrum Olsztyna jakiś skansen. To nie jest europa zachodnia tylko prowincjonalne miasteczko w Polsce i nie trzeba ograniczać w centrum ruchu tylko zrobić obwodnice.
@Pytoo: Ograniczenie ruchu w śródmieściu ma uderzyć przede wszystkim w ludzi traktujących je jako tranzyt wewnątrzmiejski - od tego są inne ulice w mieście - np. specjalnie wybudowana po to ul. Artyleryjska i niedługo ul. Obiegowa czy modernizowane ul. Niepodległości i Pstrowskiego.

to nie jest europa zachodnia tylko prowincjonalne miasteczko w Polsce


Prowincja to nie kategoria geograficzna, tylko mentalna. Niezależnie od tego, jak ułatwi się dostęp do miasta, zawsze będzie brakować
Pobierz r.....k - @Pytoo: Ograniczenie ruchu w śródmieściu ma uderzyć przede wszystkim w ludz...
źródło: comment_Tn6JE3jFib9U5PTqM0upG9PiHoNNDxsV.jpg