Aktywne Wpisy

Ssslave +27

Shatter +829
Czy komentator, dziennikarz, redaktor Mateusz Borek za każdym razem musi stosować, wykorzystywać, używać przy swoich wypowiedziach kilku synonimów, wyrazów bliskoznacznych, słów o podobnym znaczeniu w celu opisania, uplastycznienia, przedstawienia słownie sytuacji na boisku, placu gry, zielonej połaci marzeń polskich kibiców?
#mecz #reprezentacja #pilkanozna #kanalbekowy #borek
#mecz #reprezentacja #pilkanozna #kanalbekowy #borek





Szperając po internecie za fragmentami kodu, znalazłem parę przydatnych elementów - założenie jest takie żeby kamera poruszała się delikatnie razem z kursorem a postać do tego kursora dobiegała. W oryginale chciałem zrobić automatyczne dobieganie żeby sterowanie było tylko na myszkę ale na samym środku postać kręciła mi się w kółko więc zrezygnowałem i teraz rusza się na wciśnięcie klawisza.
Tylko teraz ta kamera, może gif to lepiej wyjaśni :/ . Skrypt działa ale jakoś muszę jeszcze przetłumaczyć miejsce kursora na miejsce kamery bo teraz to lipnie wygląda... maksymalnie powinien się ruszać po osi 0,1 :/ .
edit: bo zapomnę... kod:
public class CameraMobility : MonoBehaviour {
public float mouseSensitivity = 1.0f;
// Update is called once per frame
void FixedUpdate () {
var lastPosition = Camera.main.ScreenToWorldPoint (Input.mousePosition);
Vector3 delta = Input.mousePosition - lastPosition;
transform.Translate(delta.x * mouseSensitivity, delta.y * mouseSensitivity, 0);
}
}
http://answers.unity3d.com/questions/143505/mathfclamp.html
//Clamp the Y-value of the Mouse Input to not exceed certain angle when tilting camera
private var ytargetRotation : float = 10;
private var min=-80;
private var max=80;
function Update () {
var yAxisMove : float = Input.GetAxis("Mouse Y")*5;
ytargetRotation+=-yAxisMove;
ytargetRotation=ytargetRotation % 360;
ytargetRotation=Mathf.Clamp(ytargetRotation,min,max);
}
Musiałbym jakoś wyciągnąć z ruchu kursora wartości z jego miejsca i wtedy dopiero przypisać :/ . Brzmi
Albo jeszcze inaczej, wziąć te zmienne, podzielić /100 i wtedy dopisać do transform obiektu kamery :/ .