Wpis z mikrobloga

Mirki znające się na Blenderze, mam pytanie! Jak ustawić modyfikator "mirror" aby działał na poszczególne elementy, a nie na cały obiekt? Są jakieś warstwy w tym Blenderze czy coś takiego jak w programach graficznych? Bo mam na przykład obiekt Cube i na tym chcę aby działał Mirror, a na obiekt Circle już nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#januszeblendera #blender #grafika3d
  • 9
@Xoniak: no i nie powinien Ci działać na circle bo mirror dodajesz tylko do konkretnego obiektu. Chyba, że circle dodałeś w edit mode, wtedy on z tych dwóch obiektów automatycznie robi jeden. Jeśli w edit mode chcesz je rozdzielić, zaznaczasz wszystkie wierzchołki jednego obiektu i klikasz p->selection.
Przenosisz na warstwy za pomocą M w object mode, na dole na pasku masz taką "kratkę" ;p to sa właśnie warstwy.
@Xoniak: z tego co tu widzę, masz dwa obiekty - lufę i wnętrze lufy. W taki sposób to nie zadziała. Nie wiem jak mógłbym Ci pomóc, bo na moje oko tu jest wszystko tak źle, że chyba można tylko zacząć od początku. Ew. daj pistoletowi modyfikator boolean, ustaw na difference i wybierz w opcjach wnętrze lufy. Wtedy przestrzeń zajmowana przez wnętrze "odejmie" się od reszty pistoletu.