Wpis z mikrobloga

Czy znalazłby się jakiś dobry mirek i wsparł mnie radą? Co w poniższym przykładzie jest źle? W sensie przechodzi on kompilację, ale sprawia, że powstały obiekt jest niewidoczny.


            {
                Vector3 enemySpawnPosition = 
new Vector3(Random.Range(-enemySpawnValue.x, enemySpawnValue.x), 0.0f, enemySpawnValue.z);
                Quaternion enemySpawnRotation = Quaternion.identity;
``````
//problem jest tutaj                
// w tym miejscu chcę obrócić spawn o 180 na osi y
``````
                Vector3 rot = enemySpawnRotation.eulerAngles;
                rot = 
new Vector3(rot.x,rot.y+180,rot.z);
                enemySpawnRotation = Quaternion.Euler(rot);
``````
                Instantiate(enemy, enemySpawnPosition, enemySpawnRotation);
                
yield return new WaitForSeconds(enemySpawnWait);
            }

#unity3d #csharp
  • 4
@januszkarwasz: O stary, nawet nie wiesz ja mi pomogłeś xD. Dopiero jak przeczytałem twój komentarz to zdałem sobie sprawę, że wszystko działa jak trzeba, tylko obiekt leci w drugą stronę i zostaje w pierwszej klatce zniszczony przez moją granicę mapy.

@Yahoo_: Zawsze używam wykop-code.appspot.com , nie wiem w sumie czemu tym razem wyszły mi takie babole ( ͡° ʖ̯ ͡°).