Wpis z mikrobloga

@Nurewicz: Chyba z Golfem II. To mechanicznie klon 406 zwyklej, wiec czesci za czapke sliwek sa.
Moze z blacharka czy niezmiennymi elementami wnetrza , ale to znowu kupujesz z anglikow na wage praktycznie.

Bardzo tanie w utrzymaniu, trwale i ladne auto.

Zawieszeniowo na pewno nie bedze tak trwale jak jakis niemiec porownywalny (poza passatem) ,ale komfort oferuje duzo wiekszy.
  • Odpowiedz
@pieceofcake:
Pytasz tu mireczków, to się zaraz dowiesz, że na francuzie zbankrutujesz. Lepiej kup paska b5... Moim zdaniem piękne auto, warto. Znajomy (francuz) ma i chwali. Zresztą, co to za gadanie. Jednemu się psuje, bo nie dba, drugi dba, ale miał pecha, bo trafił na 0,5% fabrycznie uszkodzonych, a trzeci dba i chwali. To jest jak z kobietą. Chcesz piękną i ciekawą - musisz jej poświęcać więcej uwagi.
  • Odpowiedz
@bigger: To teraz się troche mylisz, kup dobrą zawiechę i wymień w cenach jak chociażby w passacie b5... Widzę kolejny #wykopeksperty. Golfa nigdy nie miałem i porównanie deczko słabe, ale były za to Audi,Nissany,Ople i do wszystkiego było taniej. Może to przypadek, bo miałem go 5-6 lat temu i nie było to zbyt popularne auto w moich okolicach.
  • Odpowiedz
@Nurewicz: Nie mam tu warsztatowego kompa, ale ide o zaklad ,ze zamienniki tej samej uznanej firmy beda tansze nie do B5tki.Jako #wykopekspert mowie,ze 406 coupe ma mc person zwykly z przodu a b5 ma wielowachacz. ( ͡ ͜ʖ ͡) Wiec roznica w czesciach i robociznie bedzie spora na korzysc puga.
  • Odpowiedz
@pieceofcake: Swego czasu ujeżdżałem 406 coupe ;) Miałem V6 w manualu - dla mnie, jako świeżo upieczonego kierowcy było to jak namiastka prawdziwego Gran Turismo. Jest wygodne, całkiem pojemne jak na coupe, części są tanie. Z tego co pamiętam, to musiałem naprawić tylko prędkościomierz no i dbać o zawieszenie. Koniecznie unikaj automatu bo jest okropnym mułem.
  • Odpowiedz
@Skibil: O wlasnie. Zapomnialem o automacie. To ta sama ujowka co w cytrynach. czterobiegowa jeszcze chyba jak dobrz epamietam. Nie psuje sie , nie szarpie, jest wygodna, ale w Citroenie kastrowala osiagi do poziomu troche lepszego jak 2.0. ;)
  • Odpowiedz
@bigger: Tak, ma cztery biegi i 3 litrowa V6 robi setkę w... 9 sekund :D Trochę szkoda, bo bardzo lubię automaty i gdyby tam był jakiś porządny, to może do teraz bym tego Puga miał.
  • Odpowiedz
@pieceofcake: Na podstawie własnych doświadczeń: auto od nowości ma jednego właściciela, 3.0 V6, padają cewki dość często (30-60kkm), zazwyczaj same z siebie, chociaż ostatnio dostały olejem spod korka wlewu oleju ponieważ padła w nim uszczelka. Boczki drzwi jak się raz ściągnie, to chyba nie da się ich idealnie założyć ponownie. Automat zdaje się być bezawaryjny (ok. 200kkm przelotu), ale biegi się zmieniają emerycko. Zawias dość twardy, środek zaczął trzeszczeć na
  • Odpowiedz
@vanschorst: wachaczy i tak jes mniej. Kompletu na allegro innych nie bylo, a jak mowielm nie mam kopa warsztatowego ,zeby rzetelnie zrobic porownanie elementow z tych samych firm. Ale mam przeczucie graniczace z pewnoscia,ze roznice nie beda znaczace , a elementow jest mniej znaczaca. No i sama robocizna tez bedzie inaczje kosztowac.
  • Odpowiedz