Aktywne Wpisy
Z ambitnej osoby, z wyróżnieniami na studiach na politechnice, doszłam do momentu, że po prostu marzę o pracy typu żabka / biedronka / stacja paliw, ale nie wiem jak zniosę presję rodziny, że jak to tak, ja taka mądra miałam być, a w sklepie pracuję. 3 lata pracy z szefem narcyzem sprawiło, że czuję, że spleśniał mi mózg, a pewność siebie szoruje po dnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Elberus +97
530d/ 330d jest trochu krowiasty, na plus dla 3ki oczywiście, ale nie ma ogromnych różnic.
335d i 535d po czipie bardziej żwawy, a i tak jak nie wyłączysz kontroli trakcji i
A co do tego 3,0 - to jest normalna pojemność silnika, tu nie ma wielkiej różnicy w panowaniu nad autem niż np w takim Passacie :P No, może jakbyś kupował Lambo ważące 1100
Co do osiągów - automat dużo "zjada" agresywności, a dieslowatość 3.0 też nie daje "pazura". Ale te motory mają potencjał i moc, tyle że to odczuwa się dopiero na autostradzie, gdy przyspieszasz z 140 do 200 - nie jest to dramatem ani nie wymaga czekania tygodniami. To jest auto na niemieckie autostrady i długie jazdy z dużą prędkością. Musisz się zastanowić, czy ci coś wynika z tego, że na
Ja tam E61 535d mam, a że długo szukając 35d macałem też 335d z podobnego rocznika (wg mnie - niewielka różnica, bo ta nowa 3ka mocno
Biorąc pod uwagę, że szukając 4x4 bardzo mocno zmniejszasz sobie wybór na rynku. Do tego niewiele Ci ten 4x4 da. A ponadto w razie czego będzie co naprawiać dodatkowo.
Dla mnie rachunek jest prosty, to 4x4 to bezcelowy wybór. Nie bój się tego tył napędu bo to nic strasznego,