Wpis z mikrobloga

@betonkomorkowy: 3.0d jest zajebistym dieslem. najlepszy wysokoprezny silnik bmw. hurr durr ludzie patrza tylko na cyferke z tym, ze 3 litrowy. Moment ma duzy jak kazdy turbodiesel, ale w konfrontacji z benzyna i tak wypadnie podobnie, badz niewiele lepiej. Takze argument, ze hurr durr 3 litry #!$%@? na 1 rwd w dieslu jest dla mnie nei trafiony, bo miliony kupuje 2.0 rwd 150 konne na 1 auto i wzwyz i jakos
  • Odpowiedz
@betonkomorkowy: pytaj na forumach marki, aczkolwiek - wg mnie - ten dodatkowy przód (x) nie ma sensu całkowicie, a znacznie komplikuje i podraża konstrukcję (już o większej liczbie kręcących się = zużywających, ważących i stawiających opór gratów nie wspomnę).

530d/ 330d jest trochu krowiasty, na plus dla 3ki oczywiście, ale nie ma ogromnych różnic.
335d i 535d po czipie bardziej żwawy, a i tak jak nie wyłączysz kontroli trakcji i nie
  • Odpowiedz
@betonkomorkowy: W zwykłych warunkach nie ma żadnej różnicy IMO. Jak jest ślisko - mokro, zima itd. to czuć, ale mi się np lepiej panuje nad furą z tył napędem niż przednionapędową. Także nie bój się zupełnie :D

A co do tego 3,0 - to jest normalna pojemność silnika, tu nie ma wielkiej różnicy w panowaniu nad autem niż np w takim Passacie :P No, może jakbyś kupował Lambo ważące 1100 kg
  • Odpowiedz
@betonkomorkowy:
Co do osiągów - automat dużo "zjada" agresywności, a dieslowatość 3.0 też nie daje "pazura". Ale te motory mają potencjał i moc, tyle że to odczuwa się dopiero na autostradzie, gdy przyspieszasz z 140 do 200 - nie jest to dramatem ani nie wymaga czekania tygodniami. To jest auto na niemieckie autostrady i długie jazdy z dużą prędkością. Musisz się zastanowić, czy ci coś wynika z tego, że na 6tym
  • Odpowiedz
@betonkomorkowy: a może być że nie było jeszcze, jakoś z przyzwyczajenia o e60/e90 myślę. Ale tak naprawdę to 30d i 35d ten sam blok/motor M57, tylko osprzętem i softem się różni, a nawet 25d też ma ten sam blok tylko mniejsze dzbanki w środku.
Ja tam E61 535d mam, a że długo szukając
35d macałem też 335d z podobnego rocznika (wg mnie - niewielka różnica, bo ta nowa 3ka mocno "opasła"
  • Odpowiedz
@betonkomorkowy: Bierz tył napęd, masz ASC więc jak potrafisz kręcić kierownicą to spokojnie to ogarniesz. Ja na pierwsze auto kupiłem sobie pare lat temu bmw 150KM bez żadnego systemu i żyje.
  • Odpowiedz
  • 2
@betonkomorkowy: Licz się w ogóle z tym, że to jednak bmw a nie VW więc koszta będą w razie czego niemałe.

Biorąc pod uwagę, że szukając 4x4 bardzo mocno zmniejszasz sobie wybór na rynku. Do tego niewiele Ci ten 4x4 da. A ponadto w razie czego będzie co naprawiać dodatkowo.

Dla mnie rachunek jest prosty, to 4x4 to bezcelowy wybór. Nie bój się tego tył napędu bo to nic strasznego, a
  • Odpowiedz