Wpis z mikrobloga

@Migfirefox: Jakby tego na to nie patrzeć GTA Online jest #!$%@? do szpiku. Winny jest cały pomysł na sieć. Nie ma tu serwerów na których odbywają się rozgrywki, tą role pełnią "hosty". Na konsolach to jeszcze pół biedy, ale wyobraź sobie co się będzie działo jak ktoś z Intel Pentium będzie hostował rozgrywkę na PC.
@NiebieskiPrzepychaczDoUszu: Problem - nie "zakładasz hosta", bo host jest wybierany z automatu. Nie masz żadnego wpływu na to czy jesteś hostem, czy guestem. Innymi słowy: gracze są losowani przez serwer R*, któryś jest typowany na hosta i tyle. Szczegóły nie są znane, R* trzyma to w tajemnicy. Działa to kiepsko, fakt, online jest miodny, ale technicznie to padaka.
@wycz: Wygląda jak jakieś przytkanie łącza, jak ping nagle skoczy to czasami
Problem - nie "zakładasz hosta", bo host jest wybierany z automatu


@piker: widzę, że wiesz najwięcej o grze, która jeszcze nie wyszła ( ͡° ͜ʖ ͡°)

i jeszcze przykład samozaorania:

Problem - nie "zakładasz hosta", bo host jest wybierany z automatu. Nie masz żadnego wpływu na to czy jesteś hostem, czy guestem.


Szczegóły nie są znane, R* trzyma to w tajemnicy.
@NiebieskiPrzepychaczDoUszu: To dziwne, bo grałem w nią już prawie dwa lata temu ( ͡º ͜ʖ͡º)
Jeżeli myślisz, że na blaszakach będzie to działać w inny sposób, to naprawdę naiwność się wylewa uszami. Albo niewiedza - bo jakbyś kiedyś grał w GTA Online to byś rozumiał, że taki sposób działania jest wymuszony przez mechanikę gry i zmiana sposobu pracy na konwencjonalny server-client dorżnęłoby resztki grywalności trybu, wymuszając
To dziwne, bo grałem w nią już prawie dwa lata temu ( ͡º ͜ʖ͡º)


@piker: i jak dwa lata temu prezentowała się kamera widoku z pierwszej osoby? ( ͡º ͜ʖ͡º)( ͡º ͜ʖ͡º)( ͡º ͜ʖ͡º)