Wpis z mikrobloga

Nosz #!$%@? mać. Dlaczego muszę żyć w kraju nie tyle kwitnącej, co mocno dojrzałej cebuli? #!$%@? takiej cebuli, że już zieleń wyrasta. Kupiłem te oto słuchawki:
http://www.karen.pl/product/96190/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/Creative_AURVANA_Live_.html
z odbiorem osobistym. Jak się okazało, sklep jest prowadzony przez Komputronik. Kupiłem tam pierwszy i ostatni raz. Chyba nie jest dziwne, że oczekiwałem, że w salonie Komputronika nie będą sprzedawać towaru, którego opakowanie wygląda gorzej, niż sprzętu z pierwszego lepszego lombardu? Wyglądało na dość zużyte.
http://imgur.com/a/SiZ4U
Spytałem kolesia w sklepie, czy te słuchawki są nowe. A on, że tak, że to dlatego, żeby klient mógł zobaczyć czy wszystko OK... Już nie chciałem się kłócić, zależało mi by je już mieć i szybko wrócić do domu. Opakowanie wygląda jak wyjęte z dupy cygana, który przed chwilą okradł ten sklep. W ogóle to jak przyszedłem i powiedziałem, że jestem po odbiór tych słuchawek, to kolesie poszli na zaplecze i siedzieli tam chyba z 5 minut (może wyjmowali te słuchawki z dupy tego cygana).
PRZECIEŻ #!$%@? to ewidentnie widać, że pudełko było otwierane milion razy. Naklejki od zamknięcia już od dawna nie ma, został tylko ubrudzony klej. Tak naprawdę nie mam najmniejszej pewności, czy one są nowe, podejrzewam że pochodzą ze zwrotu. O ile nie jednego. Albo z wystawy. Ja #!$%@?ę. Jakim perfidnym trzeba być, by w ogóle mieć czelność coś takiego klientowi pokazywać? Zapłaciłem, wziąłem do domu. Specjalnie by zrobić zdjęcia i przestrzec ludzi przed sklepem karen.pl - to wiele wyjaśnia, dlaczego tu jest cena 199 zł, a Komputronik je sprzedaje ogólnie za 249 zł. Ale chyba jak kupuje NOWY sprzęt to mam prawo oczekiwać, że będzie FABRYCZNIE ZAPAKOWANY?! Jak ktoś chce sprzedawać coś w taki sposób, to na stronie powinna być wyraźna adnotacja, że sprzęt pochodzi z wystawy albo ze zwrotu. Ja #!$%@?ę, co za kraj. Wyjąłem je. Kabel oczywiście niedbale zwinięty. Przeźroczyste opakowanie też nie było w żaden sposób zaklejone, więc te słuchawki to może być cokolwiek - sprzęt, który był używany miesiąc, pół roku... Podróba. Cokolwiek... Zaraz sprawdzę, czy w ogóle działają. Człowiek jeździ, łazi, a było zamówić chociażby na agito z dostawą. Bo jakbym dostał coś takiego w przesyłce, to bym wyśmiał nadawcę paczki. Te wziąłem ze sobą tylko bu udokumentować praktyki sklepu karen.pl prowadzonego przez Komputronik. Ani jednego ani drugiego nigdy więcej. To jest #!$%@? żenada.
#gorzkiezale #komputronik #karen #karencwel #komputronikcwel #sluchawki #cal
lmao - Nosz #!$%@? mać. Dlaczego muszę żyć w kraju nie tyle kwitnącej, co mocno dojrz...

źródło: comment_IznkNAfjcXlRLZ838FU2uYWqHD0MZqDW.jpg

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
@yeloneck: bo chciałem je już w końcu mieć, nie po to traciłem czas na jeżdżenie po mieście. No i by ludzie widzieli, czym tak naprawdę jest sklep karen.pl. Zresztą mogę je zwrócić. Jako że zamówiłem w internecie, to mam do tego prawo i termin bodaj 7 dni.
  • Odpowiedz
@jak_to_mozliwe: zawsze mogę zwrócić. Też sobie #!$%@? poużywam i po tygodniu oddam. Nie kupowałem ich na miejscu, tylko zamówiłem w sklepie internetowym. Niech ludzie wiedzą :)
  • Odpowiedz
@lmao: To na #!$%@? je w ogóle brałeś skoro widziałeś pudełko podczas zakupu? Skoro chciałeś mieć słuchawki BARDZO BO CHCE JUZ GRAĆ to jesteś sam sobie winien, bo żaden problem byłoby im przysłać drugie słuchawki z nowym pudełkiem.
  • Odpowiedz
@lmao: 14 dni.

Ale ogólnie to przegryw jesteś, że w sklepie cicho siedzisz a w internecie od razu wielki kozak.
Jeśli będzie coś nie tak to tym bardziej stracisz czas i nerwy jak będą robić problem, bo wiesz ze sprzęt ma być nie używany, a on raczej wygląda na używany.
Wiec. No elo.
  • Odpowiedz
@hpiotrekh: w normalnym kraju za takie praktyki sklep by zbankurował zanim by zaistniał. Ale żyjemy w #!$%@? kraju, w którym nikomu nie można ufać, nawet tak renomowanej firmie jak Komputronik. Nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać.
  • Odpowiedz
@Qfarcowy: dlaczego uważasz że należy się wyprowadzać zamiast wymuszać na sprzedawcach, sklepach, usługodawcach CYWILIZOWANE zachowanie? Żyjemy w Europie czy #!$%@? w Bangladeszu?
  • Odpowiedz
@lmao: a ty gówno zrobiłeś żeby wymusić cokolwiek na sprzedawcach. Poszedłeś jak potulny baranek do domu z tym badziewiem i teraz w internetach żalisz się zamiast zrobić inbę w sklepie.
  • Odpowiedz
@lmao: Człowieku, ale w sklepie dostałeś odpowiedź dlaczego to pudełko tak wygląda. Nie powiedziałeś "A TO NIE CHCĘ, POPROSZĘ O NOWE PUDEŁKO", tylko wziąłeś i pobiegłeś do domu płakać w internetach. Dostałbyś je dnia następnego gdybyś tylko powiedział. Żyjemy w Europie, i spełniliby KAŻDĄ Twoją prośbę odnośnie zakupionego produktu.
  • Odpowiedz
A może to ja się mylę i te słuchawki tak grają? Płytki dźwięk z miernym basem. Aż mi się wierzyć nie chce, by słuchawki droższe niż 50 zł mogły tak grać.
  • Odpowiedz
@Jade: dla pewności jeszcze pojadę gdzieś do jakiegoś Media Marktu czy Euro RTV AGD by sprawdzić jak one grają na wystawie. Bo może one są naprawdę oryginalne. Choć gdyby tak było to nikt by takiego gówna nie kupował.
  • Odpowiedz