Aktywne Wpisy
Marakuja +822
Białek @M_B ty k---o j----a, takiej fałszywej persony jak ty to ciężko nie pocisnac. Specjalnie odzyskałem konto, żeby w pustym łbie może coś zaświeciło. Ty k---o z moderacji, która na wojnie by sprzedała swoja matkę, żeby swoje z-----e geny dalej puścić w świat -c--j ci w dupę, banuj.
Z pozdrowieniami,
C--j wam w dupę
#moderacja #nieruchomosci
Z pozdrowieniami,
C--j wam w dupę
#moderacja #nieruchomosci
GdzieJestBanan +505
'0' & x"000000"
Wie ktoś co oznacza to x"000000"? Wygląda mi to na jakąś alternatywną metodę zerowania rejestru, bo tutaj jest rejestr o nieparzystej liczbie bitów. Stąd by było '0' w kontatenacji z ileśtam x "000000" aż do końca rejestru. Ale nadal nie wiem czemu nie jest w takim razie użyte <= (others => '0')
process (iCLK, inRST) begin
if (inRST = '0') then
sCNT <= '0' & x"000000";
Tutaj jest w counterze zastosowane.
'0' & (others => '0'), to to samo co '0' & x"000000", a to równa się (others => '0')
O ile '0' & x"000000" pokrywa wszystkie bity w vectorze, ale chyba musi, bo synteza by nie poszła.
@Khaine:
Poprawka z mojej strony. Nie można mieszać '0' & (others => '0'). Prawidłowo to wyglądałoby ('0', others => '0').
@Khaine: W Verilog nie ma others i tam zerowac trzeba bit po bicie
sCNT <= {1'b0, 'h000000};
ewentualnie
sCNT <=